Gå til innhold

LG Shine VS LG Prada? Vanskelig.


Smith91

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Skal kjøpe ny telefon og står mellom LG Prada og LG Shine. Ser at LG Shine er på PixMania, men der står det at den kommer med engelsk meny? Betyr det at den kommer uten æøå? Og, hvor mye vil Prada'en koste egentlig?

 

Er forøvrig 15 år, og er ute etter en telefon som ser fet ut og har et greit/bra kamera(med blitz).

Endret av Smith91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Skal kjøpe ny telefon og står mellom LG Prada og LG Shine. Ser at LG Shine er på PixMania, men der står det at den kommer med engelsk meny? Betyr det at den kommer uten æøå? Og, hvor mye vil Prada'en koste egentlig?

 

Er forøvrig 15 år, og er ute etter en telefon som ser fet ut og har et greit/bra kamera(med blitz).

7996228[/snapback]

 

Jeg ville hatt prada fordi jeg liker best designen :) Kult med bare touchskjerm. Selv om jeg ble litt skeptisk da jeg leste dette: " Den er nemlig en hund etter fingermerker, og det skal ikke mye til før hele telefonen er full av fettflekker. Dermed er ikke dette noe du tar med deg på burgerrestaurant."

Ellers er det ikke 3G på den, men det klarer jeg meg uten, bruker telefonen kun som telefon og ikke til musikk o.l.

Pradaen vil nok koste ca 5000 regner jeg med, uten subsidiering, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Hmm, hvorfor glemme kamera på designmobiler?

 

Se på Nokia 7390, 3mpx kamera med autofokus. Vil da ikke si at det er så dårlig.

7998639[/snapback]

Nå er du morsom...jeg var så dum i lengslen av en ny mobil at jeg kjøpte 7390. Største tabben jeg har gjort på mobilfronten. Makan til suppete telefon skal du lete lenge etter. La det være sagt....foruten sirocco telefonen har nokia ALDRI laget en motetelefon for andre enn i den tro at Nokia selv mener det

Nb! Telefonen solgte jeg etter ei uke

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Hmm, hvorfor glemme kamera på designmobiler?

 

Se på Nokia 7390, 3mpx kamera med autofokus. Vil da ikke si at det er så dårlig.

7998639[/snapback]

Nå er du morsom...jeg var så dum i lengslen av en ny mobil at jeg kjøpte 7390. Største tabben jeg har gjort på mobilfronten. Makan til suppete telefon skal du lete lenge etter. La det være sagt....foruten sirocco telefonen har nokia ALDRI laget en motetelefon for andre enn i den tro at Nokia selv mener det

Nb! Telefonen solgte jeg etter ei uke

7998815[/snapback]

 

Hva var det som gjorde telefonen så "suppete" da?

I følge spesifikasjoner så er det jo en veldig god telefon. Og ja, vet at det ikke er det samme som telefonen i praksis.

 

Men jobber i mobilbutikk, så hadde vært greit med tilbakemeldinger på den. Har solgt en del av den.

Lenke til kommentar
Hmm, hvorfor glemme kamera på designmobiler?

 

Se på Nokia 7390, 3mpx kamera med autofokus. Vil da ikke si at det er så dårlig.

7998639[/snapback]

Nå er du morsom...jeg var så dum i lengslen av en ny mobil at jeg kjøpte 7390. Største tabben jeg har gjort på mobilfronten. Makan til suppete telefon skal du lete lenge etter. La det være sagt....foruten sirocco telefonen har nokia ALDRI laget en motetelefon for andre enn i den tro at Nokia selv mener det

Nb! Telefonen solgte jeg etter ei uke

7998815[/snapback]

 

Hva var det som gjorde telefonen så "suppete" da?

I følge spesifikasjoner så er det jo en veldig god telefon. Og ja, vet at det ikke er det samme som telefonen i praksis.

 

Men jobber i mobilbutikk, så hadde vært greit med tilbakemeldinger på den. Har solgt en del av den.

7999001[/snapback]

snakker ikke om spesifikasjonene, der er nokia genrelt flinke

Du snakka om en motetelefon mens denne telefonen er stygg som bare fy

Innmaten i esken på denne såkalte motetelefonen bestø av ein sekspakning med eggepapp som var surret rundt telefonen....pinligt

Pradatelefonen er en motetelefon

Sirroco er en motetelefon

Shine er en motetelefon

Ke820 er en motetelefon og sikkert flere i samme slengen jeg har glemt

Lenke til kommentar
Takk for svar :thumbup:

 

Selvom jeg ikke ble mye klokere, hehe. Ingen svarte meg på om Shine kommer uten bokstavene æøå siden det er engelsk meny. Noen som vet?

7999137[/snapback]

ikke sikker på hvorfor shine ikke skulle kommet med de nevnte bokstaver??

Det gjør de nok

Alt er nok en smaksak, men den feiteste av de 2 er uten tvil Prada. Av gammel vane har jeg også solgt telefoner bare fordi de mangler radio. Å ikke sette inn en radio i en såpass dyr telefon er bare tull og tøys

 

Eneste kjipe med prada er at det ser ut til at det drøyer før den kommer

Lenke til kommentar
Takk for svar :thumbup:

 

Selvom jeg ikke ble mye klokere, hehe. Ingen svarte meg på om Shine kommer uten bokstavene æøå siden det er engelsk meny. Noen som vet?

7999137[/snapback]

ikke sikker på hvorfor shine ikke skulle kommet med de nevnte bokstaver??

Det gjør de nok

Alt er nok en smaksak, men den feiteste av de 2 er uten tvil Prada. Av gammel vane har jeg også solgt telefoner bare fordi de mangler radio. Å ikke sette inn en radio i en såpass dyr telefon er bare tull og tøys

 

Eneste kjipe med prada er at det ser ut til at det drøyer før den kommer

7999289[/snapback]

 

For å si det slik, jeg gir langt faen i radio. Det spilles for det meste sugen musikk på det uansett :roll:

Angående Prada'en, jeg klarer snart ikke å vente mer så med mindre den kommer innen et par uker går jeg for Shine.

Lenke til kommentar
Takk for svar :thumbup:

 

Selvom jeg ikke ble mye klokere, hehe. Ingen svarte meg på om Shine kommer uten bokstavene æøå siden det er engelsk meny. Noen som vet?

7999137[/snapback]

ikke sikker på hvorfor shine ikke skulle kommet med de nevnte bokstaver??

Det gjør de nok

Alt er nok en smaksak, men den feiteste av de 2 er uten tvil Prada. Av gammel vane har jeg også solgt telefoner bare fordi de mangler radio. Å ikke sette inn en radio i en såpass dyr telefon er bare tull og tøys

 

Eneste kjipe med prada er at det ser ut til at det drøyer før den kommer

7999289[/snapback]

 

Jeg har aldri hatt bruk for radio eller mp3 på mobilen, har mp3 spiller for det. Kamera er derimot viktigere for de fleste tror jeg. Har også god erfaring med LG når det gjelder holdbarhet, er relativt solide.

Lenke til kommentar
Takk for svar :thumbup:

 

Selvom jeg ikke ble mye klokere, hehe. Ingen svarte meg på om Shine kommer uten bokstavene æøå siden det er engelsk meny. Noen som vet?

7999137[/snapback]

ikke sikker på hvorfor shine ikke skulle kommet med de nevnte bokstaver??

Det gjør de nok

Alt er nok en smaksak, men den feiteste av de 2 er uten tvil Prada. Av gammel vane har jeg også solgt telefoner bare fordi de mangler radio. Å ikke sette inn en radio i en såpass dyr telefon er bare tull og tøys

 

Eneste kjipe med prada er at det ser ut til at det drøyer før den kommer

7999289[/snapback]

 

For å si det slik, jeg gir langt faen i radio. Det spilles for det meste sugen musikk på det uansett :roll:

Angående Prada'en, jeg klarer snart ikke å vente mer så med mindre den kommer innen et par uker går jeg for Shine.

7999905[/snapback]

Radio er viktig, kamera har du hjemme slik at du kan ta rune rudberg bilder og annet fjas der om du vil....

Såvidt jeg har forstått kommer shine senere enn Prada alikevell

Lenke til kommentar
Takk for svar :thumbup:

 

Selvom jeg ikke ble mye klokere, hehe. Ingen svarte meg på om Shine kommer uten bokstavene æøå siden det er engelsk meny. Noen som vet?

7999137[/snapback]

 

 

jeg kjøpte en xcute dv2 på pixmania å den kom fra frankrike og menyspråke var på engelsk sto det på pixmania.com. men jeg fant ut etter 5min at det var engelsk og fransk menyspråk. bestiler du mobil på pixmania så kommer mobilen fra utlandet å det koster noen kr i frakt. jeg betalte over 800kr i frakt på min xcute å det er ikke æ på mobilen men ø og å er det. ikke helt likt ø og å som må mobiler som selges i norge.

Shine kommer i norske butikker å da er det norsk språk å sikkert æ,ø,å på mobilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...