Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Burde jeg bekymre meg?

Gjest *undrer*

Anbefalte innlegg

Gjest *undrer*
Kanskje:

* Stressa liv, ikke noe overskudd

* Det er prevensjonen som gjør det

* Hun har mistet lysten på deg

* Sexen er for kjedelig

8000915[/snapback]

Brutal er du ja! men bra du skriver det du tenker da :)

Jeg har et stressa liv synes jeg, mye jobb, prioriteringer, familie venner jobb osv.. men føler at jeg vil! men kan jo hende det er hun som er stressa, men dette tror jeg ikke noe på!

Prevensjonen har jeg tengt på ja! da lege sier at det får sexlysten til og synke.

At hun har mistet lysten på meg tror jeg da ingenting på, dette kan jo være sant, men omstendighetene sier noe helt annet.

Håper da ikke at hun har det :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spør henne om det er noe galt, om det er noe hun vil prate om. men hun sier altid at det ikke er noe. at hun er like gla i meg osv.

7996156[/snapback]

Forklar at selv om hun ikke mener det, så føler du at det er noe galt hvis hun ikke har lyst på deg lenger. Sex er kritisk i et forhold, å ikke få behovene sine dekket i et forhold tyder på problemer i forholdet. Rutine i en ung alder er aldri sunt.

7996814[/snapback]

Rutine i ung alder er aldri sunt ?

er det bare jeg som er trøtt, eller hvordan vet du at han er ung ?

rutine er aldri godt tror da jeg, tenk så kjedelig da, ha sånn hær, ja, hver mandag og torsdag har vi sex, og ligge og tenke, njaa :) vi kan ikke ha sex nå, MEN vi må vente til imorra, så kommer du imårra og er dritlei og trøtt.. Nei, rutine er no piss, skal gjøres når begge føler for det. Og helst mer en 2 ganger i uka ifølge min mening :)

Uansett, bort fra usakligheten min om hva jeg mener om sex.

Jeg skal være enig med mange her oppe, at du burde snakke med dama di, spørre om hva som er galt, ettersom dere gjorde det så mye før. Jeg har selv hatt dame i 2 år nå, og kjenner henne heldigvis så godt at jeg vet når noe er galt.. MEN, du skal vite det at kvinnfolk e no hærk til tider, dem sier at det ikke er noe galt. Men du kan banne på at det er det. Så du må liksom masa litt på en måte, vise at du ike gir deg, vise at du bryr deg eller hva nå jentene ønsker og oppnå med at de aldri kan si at noe er galt før du har mast..

Min mening, mine erfaringer..

7996925[/snapback]

vi har ingen form for rutiner, tilfeldig sex er det som herjer i vårt forhold. kan ikke se for meg noe rutiner heller!

Snakke med henne skal jeg gjøre, hun kommer til meg i morgen. så jeg skal ta å prate med henne da! Jeg føler at jeg kjenner kjæresten min godt nok, men hun har vel sine tider som andre jenter! Mase gjør jeg, men får altid det samme svaret! "det er ingen ting"

Jeg har alltid vist at jeg bryr meg, gjør nesten alt for henne "litt tøffel" prater med henne om alt, og passer altid på at hu har det bra. kanskje jeg bryr meg for mye? Må mase mer! :yes:

Lenke til kommentar
Brutal er du ja! men bra du skriver det du tenker da  :)

Jeg har et stressa liv synes jeg, mye jobb, prioriteringer, familie venner jobb osv.. men føler at jeg vil! men kan jo hende det er hun som er stressa, men dette tror jeg ikke noe på!

Prevensjonen har jeg tengt på ja! da lege sier at det får sexlysten til og synke.

At hun  har mistet lysten på meg tror jeg da ingenting på, dette kan jo være sant, men omstendighetene sier noe helt annet.

Håper da ikke at hun har det  :(

8003865[/snapback]

Beklager at du synes det. Men jeg har vært i samme situasjon selv. Først benketer man det hele og tror det er pga prevensjon, stress etc. Til slutt innser man at det er pga partner. Jeg var kjempeglad i han og han var min beste venn, men som kjærester funket det ikke.

Vi pratet mye om dette da vi var sammen, men jeg kunne ikke gi noe svar på hvorfor det ble sånn. Det fantes liksom ingen fasit

Men dette er MIN erfaring, det trenger selvsagt ikke gjelde dere :)

Lenke til kommentar

Dersom man skal sprite opp sex'en hver gang dama finner ut at det har blitt litt ensformig så vil man til slutt ende opp med hver sin bensindrevne dildo i ræva, mens man henger i taklampa og hyler mot månen!

Jeg tror det viktigste er at det er god kommunikasjon og dersom du føler at det er noe gale så må du ta dette opp med henne. Nå er det mulig at hun ikke vil si rett ut at sex'en er kjedelig (dersom det skulle være problemmet), men jeg tviler på at det er tilfellet uten egentlig å ha noe grunnlag for det. Ville nok heller satset på å være litt mer støttende og oppmerksom på henne. Gi uten å forlange noe tilbake. heller satse på at hun kommer til deg enn at du stresser rundt og shopper sexleketøy fra A til Å.

Og det er ikke så gale å ta det litt med ro en stund. Det skjerper bare appetitten :p

Lenke til kommentar
Gjest *undrer*

Vel, pratet med henne nå på fredag, samme svaret, uansett hvor mye jeg maste, så var det det ingenting. men vi pratet vel om en god del. så noe fikk jeg svar på =)

Sex ble det og, så jeg tenker det samme som dere og nå, kanskje hun bare er i en slik lang periode der sex ikke er det hun vil ha.

Takker for god veiledning! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...