Gjest *undrer* Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Vil bare si dette, få det ut. og liksom få tilbakemelding på om det jeg føler er unødvendig, galt eller noe slikt! Saken: Jeg og min kjære har vært ilag i snart 2 år, vi har det veldig bra ilag og prater om alt, jeg synes selv at vi har det topp ilag. Men når det kommer til sexen, i begynnelsen var det selvsagt mye, men så roet det seg ned. dette var jo helt greit. men nå, etter ca 1 år med ca 8-9-10 ganger i mnd. så har hun nå i de siste 2 månedene ikke villet ha sex med meg mere en 4 ganger i måneden. det vil si, ja 1 gang i uken, med ugjevne mellomrom. Jeg spør henne om det er noe galt, om det er noe hun vil prate om. men hun sier altid at det ikke er noe. at hun er like gla i meg osv. Er det galt av meg og føle at noe kanskje er galt, for disse mellomrommene virker bare lengere og lengere Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Kan jo hende at hun ikke har samme motivasjonen da. At hun har lyst på mer spenning. Prøv å kom opp med noe nytt... Kanskje det hjelper? Virker som at det har vart lenge da? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Kan jo hende at hun ikke har samme motivasjonen da. At hun har lyst på mer spenning. Prøv å kom opp med noe nytt... Kanskje det hjelper? Virker som at det har vart lenge da? 7996195[/snapback] hva mener du med motivasjon? Jeg har på flere måter prøvd å få henne litt mer villi på en måte, men alt hun sier er liksom nei og ikke nå! vi har ikke så mange plasser og gjøre det på da, mener du at det kan ha blitt for kjedelig for henne? kom opp med noe nytt? hva sku nå det være Skjønte ikke helt den siste! men ja, dette begynner og slite litt i meg. Lenke til kommentar
Gjest *undrer* Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Siste Posten var meg ja! Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 4 hørtes da lite ut for meg, eller er jeg bare underlig? Ta henne med en annen plass, eller flere. finn ut om hun helt enkelt trenger litt variasjon i plassene! Lenke til kommentar
Gjest *undrer* Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 nå er det slik at det er ikke mange andre plasser og gjøre slikt på en de vi allerede har innvia liksom. Flere som vil gi en hjelpende hånd? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Sett deg ned med dama di og snakk om det her! Selv om hun sier at det ikke er noe galt så har du rett på en forklaring. Finn ut hva som er galt og om det er noe å gjøre med det. Hvis det bare er det at hun ikke vil så er det ikke noe du kan gjøre med det, du må hvertfall ikke finne på å presse henne til å gjøre noe hun ikke vil. For alt du vet så er hu bare inne i en periode hvor hun ikke har lyst. Kan ikke alltid ha lyst heller, og det kan jo gå over snart Uansett så bør dere snakke om det før det utarter seg til ett større problem enn det egentlig er. Lenke til kommentar
Gjest *undrer* Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Sett deg ned med dama di og snakk om det her! Selv om hun sier at det ikke er noe galt så har du rett på en forklaring. Finn ut hva som er galt og om det er noe å gjøre med det. Hvis det bare er det at hun ikke vil så er det ikke noe du kan gjøre med det, du må hvertfall ikke finne på å presse henne til å gjøre noe hun ikke vil. For alt du vet så er hu bare inne i en periode hvor hun ikke har lyst. Kan ikke alltid ha lyst heller, og det kan jo gå over snart Uansett så bør dere snakke om det før det utarter seg til ett større problem enn det egentlig er. 7996573[/snapback] vel jeg har jo prøvd å snakke med henne på en måte, men ikke no ordentli samtale, det har jeg ikke hatt ennå! Når det sies, så kan man vel kreve en forklaring uten at det skal virke feil! Jeg har aldri presset henne til noe, og kommer aldri til og gjøre det. men denne posten var jo bare for og vite om det jeg tenker er unødvendig og dumt. Har ikke tenkt på dette med periode, Bruker jenter og ha slikt? jeg skal prate med henne, og/eller bare vente og se hva tiden gir! Takk for Svar darkness! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ta deg en ordentlig prat med dama di du, tror det kan hjelpe en god del. Det er bedre å få svar på det man lurer på, selv om det kanskje er negativt, enn å gå rundt med tanker som kan ende opp med å ødelegge alt. Ingen er like, og dette med sexlyst går vel opp og ned alt ettersom hvordan forholdet er, og hvordan man tenker og er som person. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg spør henne om det er noe galt, om det er noe hun vil prate om. men hun sier altid at det ikke er noe. at hun er like gla i meg osv. 7996156[/snapback] Forklar at selv om hun ikke mener det, så føler du at det er noe galt hvis hun ikke har lyst på deg lenger. Sex er kritisk i et forhold, å ikke få behovene sine dekket i et forhold tyder på problemer i forholdet. Rutine i en ung alder er aldri sunt. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 kanskje prøve med noen sex leker Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Jeg spør henne om det er noe galt, om det er noe hun vil prate om. men hun sier altid at det ikke er noe. at hun er like gla i meg osv. 7996156[/snapback] Forklar at selv om hun ikke mener det, så føler du at det er noe galt hvis hun ikke har lyst på deg lenger. Sex er kritisk i et forhold, å ikke få behovene sine dekket i et forhold tyder på problemer i forholdet. Rutine i en ung alder er aldri sunt. 7996814[/snapback] Rutine i ung alder er aldri sunt ? er det bare jeg som er trøtt, eller hvordan vet du at han er ung ? rutine er aldri godt tror da jeg, tenk så kjedelig da, ha sånn hær, ja, hver mandag og torsdag har vi sex, og ligge og tenke, njaa vi kan ikke ha sex nå, MEN vi må vente til imorra, så kommer du imårra og er dritlei og trøtt.. Nei, rutine er no piss, skal gjøres når begge føler for det. Og helst mer en 2 ganger i uka ifølge min mening Uansett, bort fra usakligheten min om hva jeg mener om sex. Jeg skal være enig med mange her oppe, at du burde snakke med dama di, spørre om hva som er galt, ettersom dere gjorde det så mye før. Jeg har selv hatt dame i 2 år nå, og kjenner henne heldigvis så godt at jeg vet når noe er galt.. MEN, du skal vite det at kvinnfolk e no hærk til tider, dem sier at det ikke er noe galt. Men du kan banne på at det er det. Så du må liksom masa litt på en måte, vise at du ike gir deg, vise at du bryr deg eller hva nå jentene ønsker og oppnå med at de aldri kan si at noe er galt før du har mast.. Min mening, mine erfaringer.. Endret 22. februar 2007 av stianiquniez Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg antar at han er ung (25>) fordi brukere flest pleier å være det. Hvis han er mye eldre og spør om råd fra en gjeng mellom 13-20 så kan det raskt gå galt. ^^ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 ha snær Den må forklares nærmere. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 ha snær Den må forklares nærmere. 7996945[/snapback] whooops.. Måtte komme inn en del MSN språk og dialekt her ja... Skal fikse det.. Men det snær betyr vel mer sånn hær, og og ha snær, betyr, og ha sånn hær forhold, og ha sånn hær headsett, liksom, ha snær headsett, ha snær forhold. osv osv ? get it ? mene, beklager dialekta mi, skal fikse dette. ( eventuele skrivefeil som jeg VET finnes der et sted ) Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Når dere endelig har sex da, bruker du tid på å tilfredstille henne? Etter en stund så hender det jo at man blir litt "slack". At man ikke orker fler ganger iløpet av en natt som man gjorde før liksom. Kanskje sexen er blitt dårligere etterhvert? Trur du skal prøve å "sprite" den opp litt.. Neste gang så bare konsentrer deg om hun. Og gjør alle ting du vet hun liker. Tilfredstill henne skikkelig slik at lysten på en "neste" gang kommer kjappere enn slik tendensen ser ut til å være nå. Kjøp kanskje noe sex leketøy. Prøv med det lille først. Kanskje noe så enkelt som en penis ring kan "sprite" det opp litt og gjøre det interessangt igjen? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kanskje: * Stressa liv, ikke noe overskudd * Det er prevensjonen som gjør det * Hun har mistet lysten på deg * Sexen er for kjedelig Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 * Hun har mistet lysten på deg 8000915[/snapback] Du er brutal... Men sånn seriøst, sier meg enig med de som har sagt at du bør ta deg en prat med henne om det. Alt vi kan tilby er synsing, hun kan gi deg svar. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 * Hun har mistet lysten på deg 8000915[/snapback] Du er brutal... Men sånn seriøst, sier meg enig med de som har sagt at du bør ta deg en prat med henne om det. Alt vi kan tilby er synsing, hun kan gi deg svar. 8000943[/snapback] Egentlig ikke. Been there... Og den praten.. Hva skal hun si? Ikke sikkert hun skjønner selv hva som foregår. Lenke til kommentar
Gjest *undrer* Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Når dere endelig har sex da, bruker du tid på å tilfredstille henne? Etter en stund så hender det jo at man blir litt "slack". At man ikke orker fler ganger iløpet av en natt som man gjorde før liksom. Kanskje sexen er blitt dårligere etterhvert? Trur du skal prøve å "sprite" den opp litt.. Neste gang så bare konsentrer deg om hun. Og gjør alle ting du vet hun liker. Tilfredstill henne skikkelig slik at lysten på en "neste" gang kommer kjappere enn slik tendensen ser ut til å være nå. Kjøp kanskje noe sex leketøy. Prøv med det lille først. Kanskje noe så enkelt som en penis ring kan "sprite" det opp litt og gjøre det interessangt igjen? 7997316[/snapback] jeg vil tilfredstill henne max! men det hender som regel at hun ikke vil ha noe skikkelig forspill, hun vil rett til det beste liksom! Kanskje jeg ikke er så god i senga som hun brukte å si at jeg var jeg krever da ikke at hun skal ha seg med meg konstant, men dette begynner liksom å bli snodi lite da jeg for min del synes da at sexen varierer veldi fra gang til gang, det er da ganske normalt. Sprite det opp blir vanskelig tror jeg, men jeg takker for ideen, får tenke litt på den der. Pratet med henne om leketøy for en stund siden, dette var ikke noe for henne sa hun:p Penis ring høres bare ekkelt og snodig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå