ZaKo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei!! Har hatt noen merkelige problemer i det siste! Når jeg f.eks spiller World of Warcraft,og jeg trykker ALT+TAB for å gå ut i Windows å titte litt..så kan skjermen noenganger bare bli helt mørk,også stå litt sånn,også komme tilbake etter noen sekunder...! Men det som også skjer,er at noengagner blir det mørkt,også kommer det bluescreeen. Står noe med "dumping pyshical memory" etellerannet,også restarter PCn seg.... Virker som det er kun når jeg gjør andre prosesser samtidig,altså enten at den får for mye å jobbe med ellerno...Vet ikke jeg asss... Kan det være minne feil!? Har ikke kjørt noen MEMTEST ellernoe enda..... PS: Når dette skjer,så kan det hende at Musa ikke vil fungere lenger,så jeg må ta den ut og inn av USB og sette inn igjen. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 har du razer mus ? isåfall må du oppdatere firmwaren på den tror jeg Lenke til kommentar
Avance Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kan du skrive spesifikasjonene til datamaskinen din? Da spesielt størrelse på RAM. Lenke til kommentar
ZaKo Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Speccs er : AMD 64 X2 DUAL 4400+ 2GB RAM - http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309659 Har aldri hatt dette problemet før. Men siste mnden har det vært sånn. Skjedde akkurat nå også. Hang seg,fikk ikke rørt musa ellernoe, også ble det svart skjerm også kom den tilbake igjen.. Noenganger(ofte) så skrur den seg av. Altså rebooter. Lenke til kommentar
Avance Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 2GB burde jo være mer enn nok, men er det kun når du kjører krevende ting som World of Warcraft at det skjer? Da ville jeg i tilfelle prøv å utvide sidevekslingsfilen (Virtuelt minne). Lenke til kommentar
ZaKo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 2GB burde jo være mer enn nok, men er det kun når du kjører krevende ting som World of Warcraft at det skjer? Da ville jeg i tilfelle prøv å utvide sidevekslingsfilen (Virtuelt minne). 8022509[/snapback] Og hvordan øker jeg den da?! Men er rart at det kommer bluescreen og alt da! Pluss at MSN og alt er fucka til tider,kan det være pga programmer bugga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå