Halvsame Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 [Off topic] Quote: .skaarj skrev:Altså "mer" utales "mere" men skrives "mer" For å kverulere; uttale skrives med to t'er. Kanskje en idé å stave riktig i en signatur som klager på andres stavefeil . Lenke til kommentar
chickencurry Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Ville holdt en knapp på juridisk løsning først, men funker ikke det kunne du jo gå på gjerrigknark.com og bestille hundrevis av abonnementer og vareprøver i i hans navn. Sikkert kos å få.... Lykke til... Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 jeg syns holdningen deres er blitt mer og mer aggressiv mot selgere på bruktmarked. det at han ikke svarer på mailen din etter noen timer betyr ikke så mye, kommer helt an på hvilken dag det er og nårtid på dagen, de fleste sjekker ikke mailen så ofte. det er greit å være forsiktig etc under kjøp og vær klar på div punkter, spør om det er noen mangler eller skader på varen osv... men med en gang noe er galt med varen dere mottar så roper dere "ulv" før dere har fått kontakt.. hører dere ikke fra han på 2 dager etter å ha sendt mail,da kan du begynne å spekulere i ditt neste trekk. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 2 dager å svare på er greit nokk, men i helger må enn regne med lenger tid... jeg personlig har for eksempel ikke internet hjemme for tiden, da eneste tilbudet jeg har er analogt modem(helt til man forhåpentlig vis får firstmile eller INO... :smile: ). så jeg får bare sjekket mail når jeg er på jobb og da jeg ofte jobber kveldsskift så er det ikke alltid like lett å svare på mail samme dag! Tenk litt på det dere som nå ha svar med en gang! Lenke til kommentar
skaarj. Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 hehe, joa vi er vell "litt" strenge, men hallo... Dette gjelder casemoddere som ikke er fornøyde! (altså ikke noe å kødde med) man vet aldri... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 litt update her: Han påstår at han har brukt opp pengene allerede(mulig det) Jeg skal få de over helgen... Høres litt mistenkelig ut, men han virker ganske ærlig. CPU kan vel ha blitt knust da han tok av kjøleribbe? Isåfall er d sannsynlig at han ikke merket det, og sendte den i god tro... Lenke til kommentar
manpower Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 DEt skal mye til!! jeg har tatta av og på kjølren min på min t-bird 1.4ghz aldri blitt ødelagt Lenke til kommentar
QTC Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 16:11, skrev duronpowah:litt update her:Han påstår at han har brukt opp pengene allerede(mulig det)Jeg skal få de over helgen...Høres litt mistenkelig ut, men han virker ganske ærlig. CPU kan vel ha blitt knust da han tok av kjøleribbe? Isåfall er d sannsynlig at han ikke merket det, og sendte den i god tro... Ikke usannsynlig att akkurar det har skjedd, ja jeg har selv "ødelagt" 2 stk AMD duron/T-bird kjerner med en Taisol CGK 760 cpukjøler :smile: Ja den der Taisolkjøleren var alt for stram :sad: Så håp på det beste , fyren høres jo ok ut , og får du penga tilbake , hva er bedre enn det :smile: Ellers vil jeg bare si , makan til slette kommentarer og forhåndsdømming på på denne tråden skal man lete lenge etter. PS:Torpedovirksomhet er ulovlig og en meget alvorlig sak :sad: Har selv blitt truet med "torpedo" enda det ikke var min skjyld :sad: Man burde holde seg får god til slikt. [ Denne Melding var redigert av: QTC på 2002-12-11 17:22 ] Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 grei..jeg skal aldri mer spøke om torpedoer :wink: Håper resten skjønte d var en spøk! lol sende torpedo etter noen pga noen hundrelapper, greit, en plass går grensen....SPØK!!! Lenke til kommentar
serok Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 [PS:Torpedovirksomhet er ulovlig og en meget alvorlig sak :sad: Har selv blitt truet med "torpedo" enda det ikke var min skjyld :sad: Man burde holde seg får god til slikt. er ikke ulovli å bruke torpedo... det torpedoen kan finne på er sjeldent lovli men det er torpedoen sitt problem. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 unnskyld :sad: her jeg kommer fra skyter vi hverandre selv, vi trenger ikke hjelp fra torpedo.... Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Hei.. Når det gjelder slik kjøp og salg så er det noe som heter kjøpsloven.. Etter slik jeg har forstått den så Har man 10 dager Angrefrist og det gjelder også privat kjøp, sant at man ikke har skrevet under, eller har en muntlig avtale på noe som frasier deg denne retten. (Dere får rette meg hvis jeg tar fulstendig feil.) Det er derfor veldig dumt og bruke opp de pengene man har tatt for en gjenstand før det har gått 10 dager i tilfelle varen returneres. (så sant du ikke har masse penger da så du kan betale tilbake uten problemer) Mvh Tommy Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Skyt han, og spørr etter på om han sendte ein øydelagd cpu med vilje! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 da ble d jul i år oxo! Nå har jeg fått pengene fra han, alt ordnet seg. Takk for mange gode tips alikavell :smile: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 har en slik ødealgt tbird jeg og Lenke til kommentar
aedi Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 hehe da orna det seg jo! bra det.. har selv en AMD XP cpu med en lite skade på kjernen.. fikk den til å virke da.. Var litt nervøs med en gang når ikke det kom no bilde... =P det skjedde når jeg satt på en volcano7+ kjøler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå