Sevenord Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Var godtroende og kjøpte en brukt ATHLON 1,4 via bruktmarkedet. (jeg la ut ønskes kjøpt) Når jeg får den viser det seg att en knøttliten del av prosessorkjernen er knust (i hjørnet) Er denne CPUèn garantert ødelagt, eller burrde jeg sette den inn i HK og prøve?? Er litt redd for HK dha... Håper noen vet... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 svarer bare meg selv dha... ja den var ødelagt...kom ingenting på skjermen... Men jeg har fullt navn og telefonnr til han som solgte den til meg :smile: Dæven han skal få!!! Lenke til kommentar
manpower Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 :smile: den er nok dessverre ødelagt da :sad: Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har du fått luka tak i den luringen da ? :smile: Gi han en overhaling :razz: Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 har ikke fått tak i han enda...Sendt han mail, men ingen svar... Har han ikke svart iløpet a kvelden skal jeg ringe han til han sier opp telefonabbonementet!!! Noen som har noen gode torpedo tips? :wink: Lenke til kommentar
manpower Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Si at du skal ha pengen tilbake. hvis han ikke gir dem så river du ut hdd etter hdd hvis han ikke har gitt deg det da. tar du å starter motorsaga å går løs på han eller pc`n det velger du [ Denne Melding var redigert av: manpower på 2002-12-06 17:06 ] Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Vær nå litt mere skalige her gutter.... Du kan true med å andmelde karen. Husker ikke HVA du kan kan anklage han for men det er da alltids noe :wink: Lenke til kommentar
serok Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 hvor bor han da kanskje noen er så snill å stikker innom ham med et balltre. INGEN KØDDER MED EN OVERKLOKKER!!!! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 17:51, skrev serok:INGEN KØDDER MED EN OVERKLOKKER!!!! Sant nok; men har han sagt at han er en overklokker da? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 bare for å bekrefte..jeg er overklokker :smile: lol om det så skal være det siste jeg gjør så SKAL jeg ha tilbake de pengene!!! Ingenting er så surt som å betale for noe som ikke fungerer :sad: har telefonnr, navn og adresse så jeg kan jo alltids finne på mye artig visst jeg ikke får pengene tilbake :smile: I wish him a (very)Merry christmas!! Lenke til kommentar
pasc Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Du kan anmedle ham. Om jeg ikke tar feil er det en lov som sier : §Når gjenstander selges skal det altid opplyses om skader / defekte punkert om dette finnes på varen/produktet. Lenke til kommentar
pasc Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Du kan anmedle ham. Om jeg ikke tar feil er det en lov som sier : §Når gjenstander selges skal det altid opplyses om skader / defekte punkert om dette finnes på varen/produktet. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 jaja, vet nå ikke helt om det gjelder ved slike bruktmarkedsalgoveremailopplegg....men får jeg ikke pengene skal jeg prøve det oxo :smile: Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hvis dette hadde skjedd meg hadde jeg blitt fly forbanna! Ja, politianmeld drittsekken! Eller bruk balltre. Eller bruk stikksaga til casemodding. Eller det hele er en liten misforståelse, og du sitter igjenn med en forklaring til mord, politianmeldelse, brevbombing, og div. annet jævelskap... Jeg ville anbefale stikksaga! :smile: Lenke til kommentar
serok Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 hva med litt mail regn. viss alle sender 10 mailer hver da harn noe å gjøre en stund... Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 nja, han kan jo bare bytte mail adresse... men ok, kom igjen gi oss mail-adressa til den stakkars jævelen! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 16:47, skrev duronpowah:Har han ikke svart iløpet a kvelden skal jeg ringe han til han sier opp telefonabbonementet!!! Eller så kan jo du si det opp for ham Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Ja det er mye morro man kan ha med navn og adresse Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 :smile: takk for gode tips! Mannen tok kontakt og påstod at han hadde testet den før han sendte den og da funket allt...siiikert... Han gikk med på å heve kjøpet. Ser ut til at det ordnet seg tilslutt, men det gjenstår å se om pengene faktisk kommer dha... Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 hehe, ja da er det faktisk fortsatt en mulighet for at stikksaga... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå