Khaffner Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 oppdaget denne nylig: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=328427&view=detailed 4 Megapixel stillbilde og 1.3 megapixel video med 30 FPS. er ikke det litt ekstremt for et webkamera til den prisen? det må være en hake et sted right? hvis ikke skal jeg seriøst kjøpe den noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg vet ikke, kanskje det er en gangs kamera Men det er enda billigere her... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg vet ikke, kanskje det er en gangs kamera Men det er enda billigere her... 7995297[/snapback] Det er jo gi bort pris jo Men kan jo hende prisen forandrer seg når de får de inn.. har sett det flere plasser at slikt skjer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg vet ikke, kanskje det er en gangs kamera Men det er enda billigere her... 7995297[/snapback] Det er jo gi bort pris jo Men kan jo hende prisen forandrer seg når de får de inn.. har sett det flere plasser at slikt skjer 7995417[/snapback] Jaja, nå har jeg dårlig erfaring med billig produkter fra Trust da... Btw...Signaturen din er 5 linjer..4 er max..endre eller så rapporterer jeg deg Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 så, er det lureri, dårlig kvalitet, eller noe jeg bør kjøpe? (trenger webcam nå uansett) evt andre forslag? Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Har faktisk veldig bra erfaring med trust.. både web kamerane deres og musen predator..! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Jeg vet ikke, kanskje det er en gangs kamera Men det er enda billigere her... 7995297[/snapback] Det er jo gi bort pris jo Men kan jo hende prisen forandrer seg når de får de inn.. har sett det flere plasser at slikt skjer 7995417[/snapback] Jaja, nå har jeg dårlig erfaring med billig produkter fra Trust da... Btw...Signaturen din er 5 linjer..4 er max..endre eller så rapporterer jeg deg 7995449[/snapback] Ja.. var ganske bra de to headsetta jeg har hatt... øhhh.. den er 4! Vertfall her! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sorry at bilde ble veldig langt... tok bilde av det jeg ser på tven min:P Endret 21. februar 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Mow Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Offtopic: blir 5 linjer på diskusjon.no skinet, mens på hw.no blir det 4. Uansett, er bare "på?" som er på linje 5 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg vet ikke, kanskje det er en gangs kamera Men det er enda billigere her... 7995297[/snapback] Det er jo gi bort pris jo Men kan jo hende prisen forandrer seg når de får de inn.. har sett det flere plasser at slikt skjer 7995417[/snapback] Jaja, nå har jeg dårlig erfaring med billig produkter fra Trust da... Btw...Signaturen din er 5 linjer..4 er max..endre eller så rapporterer jeg deg 7995449[/snapback] Ja.. var ganske bra de to headsetta jeg har hatt... øhhh.. den er 4! Vertfall her! 7995706[/snapback] Jeg kjøpte et trust headset for 300,- men det var helt fucket, så byttet jeg det i et til 500,- (også trust) og det er veldig bra Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Men uansett kan det være greit å finne en erfaring... er det slik som ellers i fotobransjen så MÅ man ikke følge megapixelene Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 ja, det kommer ikke alltid an på pixlene. er det noen som har erfaring med akkurat det webkameraet? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 kjøpte det for noen uker siden, er passe fornøyd. egentlig bare 2 ulemper, den ene er at man må ha litt lys for at den skal se noe som helst, og at den omtrent ikke ser noe som helst ute, blir for mye lys. men under perfekte lysforhold er den så og si perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå