KnutIvars Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Når du skal ned i kjelleren til Headquarteret og skyte han generale og frigi han gubben og sprenge den veggen (vet det var dårlig ordlegging, men kommer rett fra en 4timers eksamen i systemutvikling, så jeg gidder ikke tenke så mye).... : Hvor finner jeg nøkkel til å komme inn til han generalgubben for å frigi gisselet? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Bruk lockpick...eller finn ut om kanskje en av vaktene har nøkkel! Selv har jeg ikke kommet meg forbi nivå 2, hvilken idiot skal jeg drepe? Jeg er litt for gal med AK. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 På generell basis kan jeg anbefale Gamefaqs.com til slike problem. Der finner du massevis av gode walkthroughs til nærmest alt som finnes av spill. _________________ Erik Jørgensen Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-12-06 14:33 ] Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Du går inn i rommet ved siden av forhørsrommet. Der er det et stort vindu. Skyt generalen gjennom vinduet. Vinduet knuser. Hopp gjennom vinduet og inn til fangen. Ut døren, opp en etasje og smell et hull i murveggen der du ser explosjon på kartet. Lenke til kommentar
Exar Kun Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 man kan også legge personsøkeren utenfor døra og så ringe til den.Generalen kommer ut plukker den opp og glemmer å låse døra.Gå rett inn å kverk han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå