Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei har i flere år vært plaget med smerter i høyre testikkel visst det har gått lang tid mellom vær gang jeg har hattt sex. disse smertene har vært så intense at jeg av og til har måtte bli hjemme fra jobb. kjenner også smerte ca 4-5cm over penis. hva kan dette være får nåt? kvier meg får å gå til lege. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er du veldig kåt ? Må du veldig, veldig på do ? Er det lenge siden du har ejakulert ? Jeg var på en leier engang, var en jente der jeg begynte å rote litt med, etterhvert ballet (tihi ) seg på , og jeg fikk en _utrolig_ smerte i testiklene. Det er ikke en vanlig smerte vi snakker om, men jeg klarte ikke å gå, og jeg spydde. Fikk parasett og ibux ( dobbel dose ) av legen som var der. Tok 30min med den intense smerten før det ble bra - For de som er utrolig nysgjerrig, jeg begynte med dama igjen.. Litt ekkelt kanskje, særlig for svampen som kjenner meg , Prompt Jarle Men men Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 "Blue balls" er et kjipt fenomen. Ta deg et ronk oftere ! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hoff, e helt jævlig. Hvertfall når man ligger å koser med en dame og har bender i flere timer uten å få gjort nå. Fy faaaeeeeen Men som nevnt, onaner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå