Jalla Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Noen som skjønner hva jeg leter etter? Finnern ikke på nettet. Teksten synges av misfornøyde smånisser som er drittlei av at julenissen tar all kred. for julegavene, når det er de som lager dem. Noen som har en link, evt selve fila? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hei Jalla! Skjønner kva du meiner.Du kan eventuelt bruke google vennen til å søke etter fila. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Joda, prøvde med google og alt annet jeg kunne komme på, men det var ikke før jeg lasta ned en trial av Copernic at jeg fant fila jeg lette etter. Så nå er jeg happy, hehe :smile: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Er det ikke en julesang av Monty Pyton? Ho ho fu*king ho, What a crock of shit. We all work for Santa Clause, and better not, we quit. Cause we do all the fu*king work, and he's the star of the show. Stick that Christmas up your ass, hoho, fu*kinh ho... God jul alle sammen Lenke til kommentar
Cowheigen Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 denne sangen er i allefall også sunget av kevin "bloody" wilson, en australier.. han har også andre "koselige" sanger som bla: Manuel The Bandito, Grandfathers cock, Mick The Master Farter, Do ya Fuck on first dates osv.. han er en av heltane !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå