Gå til innhold

[Løst]En egen kategori for "kjendiskroken"?

Ville du benyttet deg av en slik kategori?  

97 stemmer

1. 1. Ville du benyttet deg av en slik kategori?

• Ja.
      11
    • Nei, men forumet kan gjerne ha en slik kategori.
      33
    • Nei, og jeg ønsker ikke at forumet skal få en slik kategori.
      49
    • Ingen formening/vet ikke.
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy Faen, kan ha forum om kjendisliv men ikke HipHop nei.

8032201[/snapback]

Hvem har sagt det? Du må skille mellom det å legge ut følere og det å gjennomføre noe.

I skrivende stund er det 6 brukere som sier de ville benyttet et slikt forum, noe som er langt fra nok til å legitimisere en slik kategori.

Lenke til kommentar
I skrivende stund er det 6 brukere som sier de ville benyttet et slikt forum, noe som er langt fra nok til å legitimisere en slik kategori.

8032218[/snapback]

Hvor mange brukere sa de skulle bruke forumet : Speilrefleks - digitalt ? Det handler ikke om hvor mange som sier de ville benyttet et forum. HipHop ble opprettet på VGD ene og alene pga de var klar over at HipHop er et kultur movement som handler om 5 elementer : Graffiti, breakdancing, DJing og Rapping. HipHop mote er også noe.

Det er muligens verdens største musikk-kultur, og er noe for seg selv. Selfølgelig skulle HipHop hadde sitt eget forum, det er ikke bare rappingen.

Opprett et forum, så ser du hvor mye det kommer til å bli brukt. Jeg anseer meg selv som en stor HipHop fan, men gidder ikke poste i "1" tråd hele tida. Se på alle andre store forum. Dere taper på dette, sier bare ifra, hadde garantert dere en haug av flere folk hit.

Lenke til kommentar
Jeg snakket om den kategorien som her diskuteres, ikke HipHop. Den kan du diskutere i den oppnevnte tråden og det behøves ikke å ta diskusjonen om den i en denne tråden her. For her er det off topic :)

8036095[/snapback]

Ok, beklager i så fall. Trodde det var HipHop forumet du snakket om.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Okei, ta saken om Marianne Aulie som påstår å ha blitt forsøkt voldtatt av to profilerte kjendiser. Den saken er tatt opp i TV-serier og programmer, noe som egentlig er feil kategori, i og med at saken ikke har noe med TV å gjøre. Den har også blitt nevnt i Journalistkaféen. Hvor skal egentlig en slik sak diskuteres? Per i dag ser jeg ingen kategorier som dekker dette.

8137423[/snapback]

Den saken har forsåvidt en samfunnsfaglig interesse når slike alvorlige påstander blir så bredt publisert! Så i samfunns bolken hører den hjemme!

Tenker det egentlig er lite sladder om hele saken. Aulie sa det, omtalte kjendiser benekter det, men moralen og etikken er diskusjonstemaet!

Lenke til kommentar
Okei, ta saken om Marianne Aulie som påstår å ha blitt forsøkt voldtatt av to profilerte kjendiser. Den saken er tatt opp i TV-serier og programmer, noe som egentlig er feil kategori, i og med at saken ikke har noe med TV å gjøre. Den har også blitt nevnt i Journalistkaféen. Hvor skal egentlig en slik sak diskuteres? Per i dag ser jeg ingen kategorier som dekker dette.

8137423[/snapback]

Godt poeng du har der, en slik kategori kunne tatt over en god del av trådene som er gående her på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Slenger meg på "hylekoret", ja til en egen kategori for slikt dilldall; Rune Rudberg starter eget ishockeylag hvor alle spillerne er lausunger som er resultatet av Rune's overaktive libido. :w00t:

Lenke til kommentar

Det er jo fullt tillatt å diskutere dette. Så forumet er i så fall allerede "degradert" i dine øyne ;)

8024507[/snapback]

Såklart ser jeg at det allerede er degradert. Jeg ser meningsløse diskusjoner mange steder, og ser gjerne at disse forholder seg til søppeldelen av forumet, nemlig OT-Baren.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...