norsemanGrey Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Heisann der Jeg har et litt snodig problem. Jeg har en ekstern disk på 250Gb, og inne i en av mappene på den har det plutselig kommet en hel del merkelig filer. Jeg får ikke slettet dem, åpnet dem flyttet dem, eller noe som helst. Under har jeg noen skjermbilder av feilmeldingene jeg får, og av filene. Er det noen som kan hjelpe meg med å få fjernet disse bildene? Har prøvd å fjerne dem både med Eraser og fra cmd i sikkerhetsmodus, men ingenting funker. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Killbox tar biffen. (Eller reinsdyrsteiken.) Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Killbox tar biffen. (Eller reinsdyrsteiken.) 7995844[/snapback] Hmmmm...ser ikke ut til å funke det heller Får beskjed om at filene ikke eksisterer. Sprøtt! Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 prøv med MoveOnBoot, den tar det meste: http://www.snapfiles.com/get/moveonboot.html lykke til Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvilket filsystem er det på disken? Foreslår at du kjører en disk-test på den. Det burde fikse feil på selve filsystemet. Hvilket OS kjører du, og har dette støtte for disker større enn 128 Gb? Forviss deg at OS støtter store disker før du kjører en eventuell disk-test. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det kan være god grunn å finne årsak til at filene har rare property values, slik at det oppleves ikke igjen, for du sletter dem/ fjerne dem. Og datoer på filene er det med vilje slik de er, eller? Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Problemet er nå løst! :!: Det fungerte å kjøre en feilsøking på disken. Da forsvant filene. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå