Løve Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei Er en WoW-veteran som akkurat har slutta, og er litt på leit etter et annet MMORPG å spille mens jeg venter på AoC. Så jeg tenkte på Guild Wars siden det ikke har noen månedsavgift og at det er et "gruppespill". Så jeg lurte på om noen kunne fortelle meg litt om spillet, er det generellt sett bra, hvordan er det å levle? Handler det bare om å komme til maks level? Og hvordan er gameplayet? Er det klassisk RPG stil, oger det mye venting/procing/auto-attack etc.? Og er klasser etc. bare av typen tank, healer, dps, crowd controll osv.? Og til sist lurte jeg på om expansion packsa er noe verdt å kjøpe med en gang hvis jeg skal ha Guild Wars? Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Vi har et eget område for Guild Wars her på forumet, kanskje du får mer svar der. link Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det funkar flott å lvle! Du skal kun komme tli lvl 20, og det er ikkje eit rush for å nå dette. Det går fint, og du kan ikkje lenger skryte av at to av venene dine i guilden har 4 i top-lvl. Lvling på factions går raskt, prophecies litt treigare. Om du har lyst til å spele dei nye klassane som er i dei nyare episodane, bør du kjøpe dei, men eg kan sterkt anbefale deg å kjøpe propecies først. Starten i dette spelet er berre herleg. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 tviler på at du vil like Guild Wars siden du er wow veteran.. Guild wars har litt slitsom stemning og hele opplegget syns jeg... litt mer stress å skjønne enn wow.. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 litt mer stress å skjønne enn wow.. 7998122[/snapback] Ja, for det skal jo så mye til også... Wow er vel ikke akkurat et vanskelig spill å forstå Uansett, jeg er selv Wow veteran og jeg koser meg stort med Guild Wars, så det kommer sterkt anbefalt fra min side. Dessuten tar Guild Wars vekk mange av de tingene som folk gjerne misliker med Wow, f.eks en god del av behovet for å grinde, repair cost, lange reisetider for å komme seg rundt... Så er det pvp hvor alle er på lik linje utstyrsmessig og hvor skillbar og dine egne ferdigheter settes mer i fokus... Guild Wars ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå