norsemanGrey Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Heisann Jeg har et GeForce Ti4600 skjermkort. Et kjempebra kort, var et av de beste da jeg kjøpte det. Men viften på kortet bråker noe sinnsykt mye, så jeg har lyst til å kjøpe en mer stillegående vifte til det. Nå begynner dette kortet å bli noen år så jeg er ikke helt sikker på hva jeg kan kjøpe som passer. Er det noen her som kan hjelpe meg med dette. Er altså ute etter en stillegående vifte som mulig. Legger ved et par bilder av kortet og den gamle vifta. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Tror det vil være rimeligere/bedre å kjøpe et nytt skjermkort. Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Tror det vil være rimeligere/bedre å kjøpe et nytt skjermkort. 7994952[/snapback] hvorfor det? en vifte er vel ikke så dyrt, og dette er et supert kort som jeg ikke har tenkt til å kvitte meg med det første. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Et "supert kort" kan det vel knapt kalles, dagens toppkort er vel rundt 20x kraftigere. Men joda, skal vel kunne skaffes vifte, om du kan finne det. Lag en "ønskes kjøpt" annonse på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306462 denne holder i massevis har denne på mitt gainward geforce 4800ti Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Her har du en kjøler til en grei pris og med akseptabelt lydnivå. Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Har GeForce serien en standard som gjør at vifter for nyere skjermkort også passes på litt eldre kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå