Spaz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Nå er Catalyst 7.2 driverne ute til nedlastning (både 32- og 64bits) Støttede OS er: Win2k/XP og Vista Det har også kommer ny driver til Linux. Display driver version 8.34.8 Release highlights: http://www.warp2search.net/modules.php?nam...rder=0&thold=-1 Download: http://ati.amd.com/support/driver.html Endret 21. februar 2007 av Spaz Lenke til kommentar
Mit Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hvordan står det til med ytelsesøkning i disse? Håper Omegadriver-versjonen kommer snart også da Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Along with the usual bug fixes, ATI has reported significant performance improvements for OpenGL under Vista for X1K family users with gains of up to 25% in Doom 3, 48% in Quake 4, and 21% in Prey. Windows XP users will be also be happy to see that the Catalyst Control Center load time and responsiveness improvements which Vista users were treated to last month have been ported over, and that the updated real-time image quality preview which improves the overall usefulness of the feature has also made it's way to their OS of choice. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) og 7.2 fikser *ikke* problemet med X1950XT-kortene i Vista Endret 21. februar 2007 av ØysteinT Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ikke engang control center funka hos meg, så jeg måtte jo fa** meng gå tilbake til 7.1 (winxp 64) Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noe seriøst feil med 7.2 driveren, eller er det jeg som ikke har lest release notes godt nok? I går kveld mener jeg det stod: "Caution: The ATI Radeon™ X1950XT is currently not supported under the Windows Vista operating system" Men idag, står det: "Caution: The ATI Radeon™ X1950 GT is currently not supported under the Windows Vista operating system" Testa installasjon av 7.2 i går (på windows XP SP2 PC'n), og det fungerte dårlig. Første installasjon gav meg kun feilmelding da jeg skulle åpne CCC. Andre og tredje installasjonen, gikk ikke bedre: da viste ikke ATI CCC i det hele tatt, hverken i høyreklikk på skrivebordet, eller som ikon (testet restart runtime, fungerte ei). Noen som har fått 7.2 til å fungere med X1950XTX i windows XP SP2 i det hele tatt? - jeg mener etter hva release note sier, skal den være støttet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Har brukt dem siden i går (WinXP) og merker ikke noe særlig forskjell, men jeg spiller ingen av spillene listet i releasenotes for tiden. Men så lenge det ikke blir dårligere, så er det vel bare å la dem være. Edit: eller tydeligvis kan det være noe muffens, CCC kræsjet nettopp da jeg var på vei inn i et spill (GW:Nightfall). Endret 23. februar 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Venin Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jepp, jepp. CCC kræsjer hos meg også når jeg er på vei inn i et spill bl.a. Får disse to feilene: Det har oppstått et problem, og Catalyst Control Centre: Host application må lukkes. Vi beklager det inntrufne. Det har oppstått et problem, og Catalyst Control Center: Monitoring program må lukkes. Vi beklager det inntrufne. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Ser at det kan ha med Eset å gjøre. Har dere andre med samme problem installert NOD32? Hvilken versjon av NOD? Jeg har 2.5. EDIT: Fiksa biffen ved å installere 2.7 av NOD32. Endret 25. februar 2007 av Venin Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg bruker Avast. Men har ikke merket noe kræsjing av CCC de siste par dagene, så det ser ut til å ha stoppet for nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå