DanThaMan Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Jeg har en data med TV-kort som ikke har fjernkontroll. Noen som har noen bra programmer til å kunne skru av dataen på klokkeslett? sånn at jeg ikke trenger å ha dataen på hele natta fordi jeg sovner. Skru seg helst av på klokkeslett og ikke på tid. Takker for alle svar! DanThaMan Edit av mod: Redigert til en mer beskrivende emnetittel. Endret 22. februar 2007 av darkness| Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg har en data med TV-kort som ikke har fjernkontroll. Noen som har noen bra programmer til å kunne skru av dataen på klokkeslett? sånn at jeg ikke trenger å ha dataen på hele natta fordi jeg sovner. Skru seg helst av på klokkeslett og ikke på tid. Takker for alle svar! DanThaMan 7994288[/snapback] Er ikke sikker, men du kan prøve å gå inn i kontrollpanelet og videre til "planlagte oppgaver", å se om du kan tidsinnstille shutdown der. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Ja, har prøvd det, men da får jeg bare logget av dataen, ikke skrudd den av. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 i cmd kan du kjøre kommandoen "shutdown -s" for å slå av maskina. Så hvis du lager en .bat fil som kun inneholder den setningen, også linker til bat-fila i "planlagte oppgaver" (kontrollpanel -> planlagte oppgaver) så tror jeg det kan fungere Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Ok, men jeg har hørt at det også finnes programmer, men jeg finner ikke noen på nettet Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Jeg fant et selv. Glemte å si at jeg hadde Win XP. dfg ShutDown XP 3.9.5 Dette er en link til der du kan laste ned programmet. Trykk her Endret 21. februar 2007 av DanThaMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå