Spritfire Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Passer disse komponentene sammen? Og er det et godt kjøp? Handeliste Kom gjerne med andre forslag. På forhånd takk edit: Oppdaterte linken så den var synlig ! Endret 21. februar 2007 av Spritfire Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 ja disse delene passer sammen det ser ut til at du har satt sammen noe bra der Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Eneste jeg lurte på var om jeg skulle legge litt mere penger i skjermkort å få et med 640mb i steden for 320mb. Har dette mye å si? Pc'n skal jo helst holde ei god stund. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 hvis du skal ha en PC som varer bør du legge myyye penger i det. men jeg ville ha kjøpt det på 320 MB å kjøpt nytt når det er utdatert. Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Utgaven med 320MB holder lenge Hvis du leser testen av 8800GTS hardware nettopp utførte, ser du at forskjellen er liten mellom de forskjellige utgavene. 8800GTS 320MB OC-Edition er jo også bedre enn 640MB-utgaven (ihvertfall på de fleste felt) - og slike hastigheter når du lett selv, hvis du er villig til å klokke. Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Okey, da holder vi oss til et 320mb kort. Da er jo spørsmålet hvilket kort skal jeg velge, det jeg hadde funnet som ligger i handlelista var jo ikke det beste ? eller værtfall ikke hvis du ser på prisen. Hva 8800gts 320mb kort bør jeg gå for? Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Og hovedkortet, finnes det noe bedre til rundt samme prisklasse? Så at det var mikro atx , ikke at det har noe å si for min del. Bør ha en del sata kontakter, 4-6 og 1-2 ide porter. Noen gode forslag på det også ? Trenger å en psu siden min nåværende 300W konker ut med nytt oppsett Denne her? noe og satse på ? Vil kjøre oppsettet over +4-5 hardisker og dvd-brenner. Endret 22. februar 2007 av Spritfire Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Ingen som har gode forslag? Er litt ivrig på å kjøpe, men vil helst ikke gjøre noen store flauser og bomerter! så innspill mottas med glede! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) hiper type-r funker bra, har ein skjølv, men den lager ein del støy, om du bryr deg om sånt... Endret 23. februar 2007 av xersess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå