AllFather Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Var vekke i helgen,sjekket emailen før jeg reiste, og da var alt fint. Da jeg kom tilbake idag tidlig, var dette synet som møtte meg: . Jeg skjønner ikke bæret hva det kan være. har aldri hatt dette problemet før, og resten funker fint (nedlasting,spilling,irc & websider) Jeg har ngt forresten. all hjelp er velkommen :smile: Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hei Som du ser så prøver den å connecte til server "127.0.0.1" noe som er intern ip'n din. Se på egenskapene til kontoene dine om hvilken server den prøver å koble til. Lenke til kommentar
kaka13 Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har AKKURAT det samme problemet, det skjedde i helga med meg også... :sad: har ikke skjekka mailen på en uke på NOEN av mailkontoene mine... Webmail funker fint... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hadde det samme problemet selv, fikk det etter at jeg kjørte live update med norton. slo av brannmuren som test, og da funka det, gikk inn og gav outlook express full tilgang - og siden har det funket. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 13:12, skrev tom^:HeiSom du ser så prøver den å connecte til server "127.0.0.1" noe som er intern ip'n din.Se på egenskapene til kontoene dine om hvilken server den prøver å koble til. hei du har rett ser det ut som :smile: men jeg skjønner ikke hvordan dette skjedde ettersom jeg har aldri forandret den fra "orginal instillingen" (den jeg laga da jeg fikk ngt for 1år+ siden) merkelig,men det er jo microshaft :razz: Lenke til kommentar
kaka13 Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Det ble bare helt plutselig fikset for meg på Fredag uten at jeg gjorde noe spezz.. Jaja, en annen sak er at jeg fikk 167 junkmailer da.. grrRRRR... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå