Gå til innhold

Kulturo: Grindhouse blir delt på norske kinoer

Anbefalte innlegg

Grunnen til at Tarantino godtok en deling av Kill Bill var fordi han måtte ha skamfert hele historien hvis ikke. Det var Weinstein sitt forslag og det eneste Tarantino tenkte på var å få vist hele historien til publikum. Det er ikke han som bestemmer distribusjonsdatoer o.l. for filmene sine, han bare lager dem.

8000951[/snapback]

De to har avtaler og kunne fint sikret at prosjektet deres ble vist slik de selv sier de vil vise det. Makt har regissører også, en som Tarantino har enorm makt. Både med tanke på lanseringsdato, reklame, budsjett m.m. (dette forhandler man ofte frem i forkant) Når to regissører inngår en avtale om å lage en Grindhouse så er det ikke værre for dem å gå ut og kreve at filmene blir vist samlet, ihht avtalen.

Skulle ikke forundre meg om de får prosentandeler :hrm:

Det som virkelig er skuffende er at det fortsatt ikke er kommet noen uttalelse fra dem, så vidt meg bekjent. Dette er jo skammelig, regner med de er opptatt av ryktet sitt. Den som tier samtykker heter det jo. Jeg forventer raserianfall av de to hissigproppene (og håper virkelig det kommer :) )

Dette er en flau farse og så langt årets største skuffelse fra filmverdenen. Skuffelser og Tarantino er to ting som ikke skal komme overens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting er hvertfall sikkert. Jeg nekter å se filmene dersom distributørene av filmen holder på sitt, og kutter dem i Europa. Jeg kommer konsekvent til å be alle mine venner om ikke å se disse filmene, og DVD-en skal for all del ikke kjøpes. Når distributørene oppfører seg som gnitne gribber får de ikke et øre av meg. Vil de ha pengene mine får de behandle meg som kunde med respekt. Det føler jeg absolutt ikke at de gjør ved å vise de to filmene med tre måneders mellomrom.

Snorre :mad:

Lenke til kommentar
Er det mulig! Satan i helvete til faens drittfolk!! Klager over at folk driver med piratkopering.. Skal ihvertfall laste ned film nr.2 etter jeg har sett førte på kino!!

8002260[/snapback]

Hvis man først skal laste ned, så laster man ned hele skiten samlet, slik at man får den riktige opplevelsen. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er det mulig! Satan i helvete til faens drittfolk!! Klager over at folk driver med piratkopering.. Skal ihvertfall laste ned film nr.2 etter jeg har sett førte på kino!!

8002260[/snapback]

Hvis man først skal laste ned, så laster man ned hele skiten samlet, slik at man får den riktige opplevelsen. :wee:

8009409[/snapback]

Den riktige opplevelsen får man på kino.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

vil heller se alt samlet på PC'en, enn å vente 3 måneder på å få se slutten, og da antageligvis til dobbel pris og uten disse fiktive trailerne :thumbdown:

men det beste er selvfølgelig begge filmene med trailerne på kino. om det koster det dobbelte er jeg egentlig likegyldig til, så lenge opplevelsen rettferdiggjør prisen.

Lenke til kommentar

8002260[/snapback]

8009409[/snapback]

Den riktige opplevelsen får man på kino.

8010012[/snapback]

Ikke i europa tydeligvis.....

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...