_sindre_ Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ser ut til at jeg får litt forskjellige nedhastigheter, ettersom hvem jeg laster ned fra.Hvordan har det seg slik. 8004395[/snapback] Det er selvsagt slik at det er det svakeste leddet som begrenser hastigheten, og ofte ligger det svakeste leddet da i opplastingskapasiteten til de du laster ned av. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Ok. takk skal du ha Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 utorrent er et lite og kjekt program som bruker lite systemressurser og er vldig ryddig men en VIKTIG ting: det er nylig blitt oppdaget en sårbarhet iutorrent så jeg anbefaler deg og vente i 1 mnd for og evt. laste ned og bruke utorrent enn så lenge... 7994191[/snapback] Ble ikke dette fixet i nyeste version av uTorrent (1.6.1) ? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 BitLord = (gammel) BitComet (...som er bra) + masse spyware +++ = AVINSTALLER ^Slik jeg har forstått det Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 hmm.. Prøvde Utorrent, men der måtte en port åpnes. Så jeg inn på routeren, men fant ikke hvor jeg forwarder porter. Vet et eller annet med portforward.com eller noe. Men bitlord laster raskere ned nå. Hva er forskjellen på bicomet og bitlord? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Personlig synes jeg azereus(eller noe slikt) er det greieste torrentprogrammet. Forøvrig er det ikke noe som er bedre enn DC(direct connect) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Slik jeg forstår det er BitComet orginalen. Den er mitt andrevalg (etter uTorrent - Azureus likte jeg ikke pga res.bruket (JAVA?)). Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Slik jeg forstår det er BitComet orginalen. Den er mitt andrevalg (etter uTorrent - Azureus likte jeg ikke pga res.bruket (JAVA?)). 8007425[/snapback] Ok. skal prøve BitComet da Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Kildekoden til Bitcomet kom ut og Bitlord stjal den, sånn er det med den saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå