Johkmil Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Selv trykket jeg på knappen der det sto "Forum" på Gamer.no. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg ble aldri kjent med diskusjon, jeg leste lenge på hw.no , og ble til slutt medlem av hw.no forumet. For meg er det hw.no forumet , ikke diskusjon.no 7993631[/snapback] Yepp yepp.. Samme stårryen her! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tomat-Ulf og .patrick som ledet meg inn i fristelsen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og fy faen så glad jeg er for det! Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Begynner å bli en stund siden nå, leste en del på hw.no og overklokking.no for en del år tilbake så da ble det til at jeg registrerte meg da, aldri sagt så mye her men leser veldig mange innlegg hver dag fordet hehe. For 2 uker siden så var det 5 år siden jeg registrerte meg, hjelpes å fort tida går. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 hw.no i hovedsak. Leste om saker der, og de hadde den diskusjonsgreia etter artiklene. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg ble aldri kjent med diskusjon, jeg leste lenge på hw.no , og ble til slutt medlem av hw.no forumet. For meg er det hw.no forumet , ikke diskusjon.no 7993631[/snapback] Nøyaktig det samme som meg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå