Gå til innhold

hvordan ble du kjent med diskusjon?


John-Abruzzi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener jeg fram til forumet via overklokking.no og delvis hw.no i ca. 2002. Hadde nettopp kjøpt min første pc og blitt hekta. Prøvde så godt jeg kunne å sette meg inn i saker og ting. Og etterhvert så fant jeg gode gamle "Søppel", der leste jeg en god del når jeg kjedet meg husker jeg. men skrev aldri noe særlig.. Har vel egentlig aldri levert fra meg så mange innlegg her.

 

Etter at jeg begynte på videregående dabbet hele data-interessen av. Så fant jeg tilfeldigvis fram til forumet idag av alle ting, veldig kult å se at alt eksisterer enda!! :D

 

Dette er første gangen jeg har logget inn siden 2004 faktisk.. :hmm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Skulle kjøpe meg en mobiltelefon en gang i tida, så jeg søkte litt rundt, og havnet i "Mobil og PDA"-delen av forumet, hvor jeg bedrev mye interessant lesing i flere måneder, før jeg til slutt meldte meg inn.

Poster egentlig ikke spesielt mye nå heller, liker godt å lese alle de morsomme kommentarene som er her. Dessuten er det vanvittig mye lærerikt stoff her, og man får svar på nesten hva man vil, enten man søker etter det, eller simpelthen spør.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vel det var en stund føre nyttår da jeg satt og søkte på fyrverkeri på Google for moro skyld.

Kom over et emne kalt "Den store fyrverkeri tråden".

 

Jeg leste litt på den til jeg kom til slutten og tengte for meg selv at den kunne trenge en slags oppfrisking/gjennopning så jeg bestemte meg for og registrere meg.

 

Sånn gikk det da at jeg postet min første post på Diskusjon.no

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=515379&st=200

Her er min første post hvor jeg frisket opp tråden og den gikk fra og være på 11 sider til 60 sider.

 

Ganske vellyket syns jeg ;)

(man kan jo se at jeg gjorde en del feil på de første postene men hva kan man si, jeg var ny :shrug:)

 

:thumbup:

Endret av 77Bandit
Lenke til kommentar

vel en kjdelig dag i fjor bestemte jeg meg for og søke etter norske spillanmeldeleser og gamer.no popet opp google. jeg leste litt inne på siden og fant forumet :) var først bare aktiv i spill/konsoll delen delen også fant jeg bil /annet og til slutt off topic har ledd meg skakk et par ganger i humor delen av OT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...