Gissan Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det var i 2001, da jeg gikk i 1. klasse på VGS.. hadde friminutt og fikk lyst til å lese en spillside, prøvde å skrive inn "gamer.no", og det var visst en side ja 8001851[/snapback] Hvorfor er du da registrert i 2003? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) jeg ble kjent med sia via en kompis. jeg skulle kjøpe ny pc, og da sa han at dette er en fin plass å spørre om hjelp på. det var vist det nå er det her jeg bruker mest tid forran datan. elsker å sitte å lese om forskjellige ting og å hjelpe andre med pc problemer. Endret 22. februar 2007 av fredblic Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har lest hardware siden dag 1, altså lenge før det ble "diskusjon.no". Og for meg er det fortsatt hw.no forumet. Den første brukeren jeg registrerte glemte jeg passordet til, og lot den ligge noen år før jeg registrerte "Stikk-kont@kten". Lenke til kommentar
@ir Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ble medlem ved Erlends (Hippie-Erlend) og Vegards (Vegard_) anbefaling om en bra side og fint sted å diskutere på. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 hvordan ble du kjent med diskusjon? selv ble jeg kjent med den da jeg søkte etter no på google.com 7993608[/snapback] Sinnsykt! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det var i 2001, da jeg gikk i 1. klasse på VGS.. hadde friminutt og fikk lyst til å lese en spillside, prøvde å skrive inn "gamer.no", og det var visst en side ja 8001851[/snapback] Hvorfor er du da registrert i 2003? 8001859[/snapback] .Fordi jeg ikke gadd å registrere meg før da. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg ble aldri kjent med diskusjon, jeg leste lenge på hw.no , og ble til slutt medlem av hw.no forumet. For meg er det hw.no forumet , ikke diskusjon.no 7993631[/snapback] Ord! Visste om det fordi broren min var her hele tida før på gamer og på bildelen. Så begynnte jeg i bildelen, så casemods, så OT, så Windows.. Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg ble kjent ehm, igjenom en WoW spiller. Smeagoldfish feil whispra link til meg engang og jeg likte forumet og ble der Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg ble aldri kjent med diskusjon, jeg leste lenge på hw.no , og ble til slutt medlem av hw.no forumet. For meg er det hw.no forumet , ikke diskusjon.no 7993631[/snapback] Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Men ingen av dem er meg. C'Mon you hunk! 7995630[/snapback] Det finnes en forklaring for det.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Husker jeg hadde lest om overklokking i et datablad, og ble interissert. Så søkte på overklokking på google for å finne ut hvordan jeg kunne overklokke min p2. Kom da over overklokking.no. Regget meg på forumet først senere da jeg skulle ha meg ny pc, og lurte på en del ting angående det. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Den helvetes bilen trengte hjelp og jeg søkte straks etter det på nett og fant motordelen av hw. Husker jeg hadde lest om overklokking i et datablad, og ble interissert. Så søkte på overklokking på google for å finne ut hvordan jeg kunne overklokke min p2. Kom da over overklokking.no. Regget meg på forumet først senere da jeg skulle ha meg ny pc, og lurte på en del ting angående det. Og derav kom nicket mitt regga Endret 23. februar 2007 av regga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Luchy sitter her hele tia så måtte se ka farsken det var for noe Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Så vidt jeg husker måtte jeg registrere meg her for å få en Gmail konto en gang, men det var før 2006 Lenke til kommentar
O.J Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Var dritlei av møkkaforumet til itavisen.no værre forum skal man lete lenge etter. Lette etter noen alternativer om kom over dette gjennom hw.no. Mye ære til dette forumet. finnes folk her med sjukt mye kunnskap om mye rart og folk som er veldig flinke til å diskutere og argumentere. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Fant en link på et annet forum. Flere uker senere skrev jeg inn diskusjon.no i adresselinjen, og ble medlem. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 det va daffylaffy som fant dn te mg.. Lenke til kommentar
uro Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Leste på HW.no om nyheter innen data. Og så plutselig fant jeg HW.no forumet Lenke til kommentar
DoubleIce Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 en gang jeg var syk rett før jeg registrerte meg så satt jeg hjemme og hadde ingenting og gjøre. Søkte på snus på sol.no fant ikke noe spennende, søkte snus forum og wops der kom jo diskusjon.no.. leste veldig mange sider av snus tråden og litt etter litt fant jeg ut at dette var stedet og henge! haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå