Gå til innhold

hvordan ble du kjent med diskusjon?


John-Abruzzi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ble kjent med sia via en kompis. jeg skulle kjøpe ny pc, og da sa han at dette er en fin plass å spørre om hjelp på. det var vist det :) nå er det her jeg bruker mest tid forran datan. elsker å sitte å lese om forskjellige ting og å hjelpe andre med pc problemer.

Endret av fredblic
Lenke til kommentar

Husker jeg hadde lest om overklokking i et datablad, og ble interissert. Så søkte på overklokking på google for å finne ut hvordan jeg kunne overklokke min p2. Kom da over overklokking.no. Regget meg på forumet først senere da jeg skulle ha meg ny pc, og lurte på en del ting angående det.

Lenke til kommentar

Den helvetes bilen trengte hjelp og jeg søkte straks etter det på nett og fant motordelen av hw.

Husker jeg hadde lest om overklokking i et datablad, og ble interissert. Så søkte på overklokking på google for å finne ut hvordan jeg kunne overklokke min p2. Kom da over overklokking.no. Regget meg på forumet først senere da jeg skulle ha meg ny pc, og lurte på en del ting angående det.

Og derav kom nicket mitt regga :)

Endret av regga
Lenke til kommentar

Var dritlei av møkkaforumet til itavisen.no

værre forum skal man lete lenge etter.

 

Lette etter noen alternativer om kom over dette gjennom hw.no.

 

Mye ære til dette forumet. finnes folk her med sjukt mye kunnskap om mye rart og folk som er veldig flinke til å diskutere og argumentere. :)

Lenke til kommentar

en gang jeg var syk rett før jeg registrerte meg så satt jeg hjemme og hadde ingenting og gjøre. Søkte på snus på sol.no fant ikke noe spennende, søkte snus forum og wops der kom jo diskusjon.no.. leste veldig mange sider av snus tråden og litt etter litt fant jeg ut at dette var stedet og henge! haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...