Snikpellik Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 TCi. 14 tegn, jaggu. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ble introdusert for hw.no av en venn, agnet hans var tråden: "hva har du røykt?", aldri ledd så mye sammen med en annen person før, 5min etterpå var jeg regga med imba nick og flodhest klubben produsert avatar Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Skulle fikse noe på pcen, så jeg søkte på google. Endte opp her, regga meg og fikk fiksa pc'en. Fant senere ut at en kompis hang mye her, så jeg begynte å lese litt rundt. Hadde da glemt mitt forrige passord og så funka det ikke å få tilbake passord osv., lagde derfor ny bruker Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Jeg leste masse på hw.no og registerte meg på forumet... men kun det siste ett og ett halvt, jeg har brukt forumet for fult! Grunnen var rett og slett at vi ikka hadde noe å gjøre på skolen Masse koslige og crazy mennesker her inne, alle tiders Endret 21. februar 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det er ikke diskusjon.no for meg, men det er heller ikke hw.no.. Jeg tror vi kaller det amotor.no. Ramlet innpå der da jeg surfet rundt på diverse bilforum, og fant deretter foto-delen.. Også ballet det bare på seg. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Søkte etter noe mobilstuff, og kom over forumet. Var aktiv en god stund i akam-avdelingen, men nå roter jeg mest rundt amotor-avdelingen, OT-baren/Annet og amobil-avdelingen. ...og ja, dette er hw-forumet for meg. Diskusjon.no; blæh Endret 21. februar 2007 av OML Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det var vel når jeg søkte etter spill forums på google. Kom fram til gamer.no, og ble medlem en stund senere. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg ble kjent med forumet gjennom hardware.no hvor jeg såg etter tester på dvd brennere en gang i tiden. HW.no 4 evvah! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg visste om forumet fra da trevakt var relativt ny, men gadd ikke registrere meg før lenge senere (ja, trevakt viste meg forumet) Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg fikk vite om gamer av en venn , så fann jeg hw.no Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Fant HW på google da jeg søkte etter noen rambrikker jeg bestilte for noen år tilbake. Endret 22. februar 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det har jeg glemt gitt! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ble medlem på Sourcecode.no for lenge lenge siden. Så fant jeg ut at det var samme "nettet" som HW.no og der fant jeg offtopic. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hadde problemer med BFV, noe som viste seg og være defekt ram til slutt. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg kom på diskusjon, for å spre all min visdom i SO... Jeg fant det vel gjennom gamer.no Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Skulle kjøpe ny pc og trang hjelp, så jeg søkte og havnet på hw.no. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Da jeg begynte å spille WoW lette jeg etter forum der jeg kunne finne hjelp til spillet. Etter dette har jeg utforsket nye områder av forumet. Men det var forum.gamer.no for meg i från byrjan av. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Skulle ha meg ny pc og jeg trengte hjelp for aa overbevise foreldrene mine at en ny pc til meg var tingen. Jeg er en person som leser veldig mye om en ting naar jeg har bestemt meg for aa kjope noe, og dermed ble det en del lesing paa hw.no. Resten av historien var vel aa melde seg inn i forumet og bli avhengig. Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 en venn hadde noen problemer med pc`en... så spurte han om hjelp på diskusjon.no og fikk hjelp med en gang. så fikk jeg problemer med pc`en å da sa kompisen min at jeg skulle spørre her.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det var i 2001, da jeg gikk i 1. klasse på VGS.. hadde friminutt og fikk lyst til å lese en spillside, prøvde å skrive inn "gamer.no", og det var visst en side ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå