1hawk Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei! Har nettopp kjøp meg HTPC med hovedkort: Asus P5B DLX/WIFI-AP, P965, Socket-775, ATX, 2xGbLAN, SATAII, Firewire, PCI-Ex16. Skjermkort: Asus GeForce 7600GT 256MB GDDR3, PCI-Express,Tv-Out/DVI-I/HDMI/HDCP-ready. med VISTA ultimate operativsystem. Dette er koblet til Panasonic TH 42 PV60, med HDMI kabel. Lydsignalet er koblet fra hovedkort til skjermkort med intern spdif. 1. Problemet er uansett hvilken oppløsning jeg kjører ut på skjermkortet klarer ikke TV`n å vise hele bildet. Det blir en kant rundt hele bildet som ikke synes. 2. Når jeg spiller av musikk i mediasenter eller ser på veb-tv fungerer lyden, men når jeg skal spille av DVD i mediasenter kommer det ingen lyd. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med dette problemet, eller noen som har det samme problemet? Er det noe jeg har gjort feil, eller er ikke systemet bedre? Har ikke prøvd å koble pc og tv med VGA, eller prøvd analog lydutgang ennå. Hilsen 1Hawk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå