medlem-108338 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Har et spørsmål angående Dead Rising Har man tid på å gå gjennom Dead Rising? Send meg PM angående det greiene der. og Fortell meg om det save greiene skal kjøpe spillet men må vite hvordan det fungerer :!: 8240591[/snapback] Det var meget godt forklart Takk Foressten hvorfor tror dere Dead Rising 2 kommer? har Capcom sagt det? Endret 26. mars 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg tror det kommer nytt Dead rising pga at det første spillet solgte godt og var bra. Capcom bruker mye penger på å etablere nye karakterer/historier og vil ha valutta for pengene. Men jeg lukter en ps3 port først. Kanskje samtidig som dead risining 2 kommer til 360 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ingen "spawn" points. Jeg vil ha ett fixed sett med zombier, og at spillet tracker hvor de er hen, slik at hvis man har gjort vei i vellinga i ett område, så er det omtrent tomt der når man kommer tilbake, med mindre zombiene har gått dit på egenhånd. Er drit lei spawn points i spill, det fjerner illusionen om at man ikke spiller ett spill Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ingen spawn-points? Hva skal du finne på når du har drept alle zombiene da? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) elsker dead rising Endret 26. mars 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ingen spawn-points? Hva skal du finne på når du har drept alle zombiene da? 8241568[/snapback] Hvis det er i nærheten av spill #1, så går man ikke tom for zombier med det første. Det kan godt komme forsterkninger, men da må det ha en logisk forklaring, ikke ut av tomme lufta. Jeg hater å miste følelsen at man har gjort noe. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg er forsåvidt enig med deg Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 At spillet ikke er irriterendes, FLERE savepoints, kanskje Co-op og helt litt mer variasjon. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 At spillet ikke er irriterendes, FLERE savepoints, kanskje Co-op og helt litt mer variasjon. 8243653[/snapback] Er jo savepoints overalt jo. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 En ekstra saveslot eller to som f eks låses opp når man har spilt gjennom spillet første gang hadde vært ok. Co-op hadde vært litt humor... Lars Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 save hvor som helst, velge tidsmodus eller ikke, COOP, mindre irriterende og mer snakking, latterlig de boblene som kommer opp, følte spillet mistet mye stemning pga av det. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Spilte spillet på CRT tv og da så jeg ikke teksten engang Lenke til kommentar
gormi Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Disse to som unlockable characters. Samt 'Queen - Don't Stop Me Now' som soundtrack. Gjennom hele spillet. 7998258[/snapback] AMEN! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg tenkte på en form for Theme Park hvor handlingen utspiller seg, men kjøpesenter er en mye bedre idé. Vet ikke hvor jeg har lyst til å legge en eventuell toer, men et sted med masse slaktevåpen er et must. Har lyst til å få erstatning på mitt DR, fordi Xboxen min lagde svære riper i CD'en. Xboxen er fiksa, men DR har jeg ikke fått erstatta. Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Det jeg ønsker meg aller mest av dead rising 2 er at det blir annonsert snart. Frank trenger hjelp til å finne seremonial sword, katana og mini chainsaw. Jeg vil ha dr2 nå! Og ja, jeg vil spille som Shawn jeg også. Endret 30. april 2007 av mbiof Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Chainsaw-bajonetten som hemmelig, unlockable Weapon. Bare tenk dere det våpenet sammen med ca 50 000 millioner zombier Endret 30. april 2007 av Comprade Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har noen spørsmål om Dead Rising. Er spillet vanskelig? Dere kan sammenligne mot en av GeoW sine vanskelighetsgrader? Er det noe multi player funksjon på spillet? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Har noen spørsmål om Dead Rising. Er spillet vanskelig? Dere kan sammenligne mot en av GeoW sine vanskelighetsgrader? Er det noe multi player funksjon på spillet? 8508889[/snapback] Kommer helt an på, Enkelte områder er lette og har ikke så mange zombier, mens nordfløyen er helt nedpakka med zombier, det er ikke en kvadratmeter med ledig plass omtrent. Bossene kan også være litt vanskelige. Spillet blir også gradvis vanskeligere så det er vanskelig å si en spesifikk vanskelighetsgrad, tror jeg går for Hardcore. Edit: Ingen multiplayer, nei. Endret 30. april 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Er det lett å få achievements på spillet? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Er det lett å få achievements på spillet? 8508938[/snapback] Noen lette, noen veldig vanskelige. Ganske gjennomsnittlig vil jeg si, men å drepe 53 000 zombier på 72 "timer" er nok litt vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå