Ev1BL Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei Jeg lurer på om noen kan forklare meg litt nærmere hvordan en kan sjekke hvilke bredbåndssentraler som er tilgjengelige til der jeg bor, ved hjelp av Kapaks Når jeg søker på digital ethernet(som jeg har fått høre jeg skal..) får jeg frem: Aktiv linje -> Total linjelengde inkludert inntak: 1977 meter Ny linje -> Total linjelengde inkludert inntak: 2046 meter Ny linje -> Total linjelengde inkludert inntak: 2046 meter Ny linje -> Total linjelengde inkludert inntak: 2046 meter Ny linje -> Total linjelengde inkludert inntak: 916 meter <-- Den jeg er intressert i Så, hvordan vet jeg om jeg kan bruke den eller ikke? Adsl2+ fra Ventelo Bluecom er bredbåndet jeg har på den aktive linjen. EvenBL Lenke til kommentar
Alfapus Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Så, hvordan vet jeg om jeg kan bruke den eller ikke? Adsl2+ fra Ventelo Bluecom er bredbåndet jeg har på den aktive linjen. 7993310[/snapback] Mitt forslag er å spørre dem. Antar det er snakk om å øke hastighet eller stabilitet, så de burde jo ville hjelpe deg. Det er en rekke forskjellige ting som kan forklare hvorfor du per i dag bruker en linjeføring som er lenger enn den nevnte på "916 m", som f.eks. retningsbestemte utjamninger, sentral uten DSLAM, sentral uten Ventelo-DSLAM osv. Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Hmm ja jeg har snakket med de nå, og de fortalte meg at de ikke kjenner til noen sentral nærmere enn den jeg bruker nå, så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå