Gå til innhold

Karaktersnitt på Automasjonslinja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo!

Noen som har peiling på hva snittet ligger på for å kommer inn på Automasjonsslinja?

Elektro.

takker for svar!

Mats :)

7993164[/snapback]

Jeg går VK2 automatikkmekaniker nå, og det er vel 15 plasser til det i Nordland. Vi er bare 9 i klassen (var 10 når vi startet), det vil si at du hadde kommet deg inn så lenge du har gått VK1 elektromekaniskefag.

Hvor vanskelig det er å komme seg inn vil nok variere fra år til år. Det skal forresten finnes en side som viser snittet til de forskjellige klassene på forskjellige skoler i landet, desverre husker jeg ikke den i farten.

Lenke til kommentar
Jeg går VK2 automatikkmekaniker nå, og det er vel 15 plasser til det i Nordland. Vi er bare 9 i klassen (var 10 når vi startet), det vil si at du hadde kommet deg inn så lenge du har gått VK1 elektromekaniskefag.

Hvor vanskelig det er å komme seg inn vil nok variere fra år til år. Det skal forresten finnes en side som viser snittet til de forskjellige klassene på forskjellige skoler i landet, desverre husker jeg ikke den i farten.

8016031[/snapback]

Her i Bergen hadde vi 1 person mer enn vi egentlig skulle pga. en liten feil i systemet. Så alt kommer ann på skolen og sted. Sikker ikek noe stress å komme inn, så lenge du satser pittelitte granne på skolen.

Lenke til kommentar

8016031[/snapback]

Her i Bergen hadde vi 1 person mer enn vi egentlig skulle pga. en liten feil i systemet. Så alt kommer ann på skolen og sted. Sikker ikek noe stress å komme inn, så lenge du satser pittelitte granne på skolen.

8016538[/snapback]

Okei :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...