mats__90 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hallo! Noen som har peiling på hva snittet ligger på for å kommer inn på Automasjonsslinja? Elektro. takker for svar! Mats Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Eg gikk der i fjor, da var laveste snitt på 3.6 trur eg, men det var sånne som klarte å snike seg inn fordi noen andre ikke møtte opp eller valgte å bytte til en annen linje. Er du over 4 i snitt så tror eg du skal klare deg bra. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Varierer fra år til år og sted til sted. Spør rådgiveren på den skolen du søker da dette ikke er noe vi kan svare på... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hallo!Noen som har peiling på hva snittet ligger på for å kommer inn på Automasjonsslinja? Elektro. takker for svar! Mats 7993164[/snapback] Jeg går VK2 automatikkmekaniker nå, og det er vel 15 plasser til det i Nordland. Vi er bare 9 i klassen (var 10 når vi startet), det vil si at du hadde kommet deg inn så lenge du har gått VK1 elektromekaniskefag. Hvor vanskelig det er å komme seg inn vil nok variere fra år til år. Det skal forresten finnes en side som viser snittet til de forskjellige klassene på forskjellige skoler i landet, desverre husker jeg ikke den i farten. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg går VK2 automatikkmekaniker nå, og det er vel 15 plasser til det i Nordland. Vi er bare 9 i klassen (var 10 når vi startet), det vil si at du hadde kommet deg inn så lenge du har gått VK1 elektromekaniskefag. Hvor vanskelig det er å komme seg inn vil nok variere fra år til år. Det skal forresten finnes en side som viser snittet til de forskjellige klassene på forskjellige skoler i landet, desverre husker jeg ikke den i farten. 8016031[/snapback] Her i Bergen hadde vi 1 person mer enn vi egentlig skulle pga. en liten feil i systemet. Så alt kommer ann på skolen og sted. Sikker ikek noe stress å komme inn, så lenge du satser pittelitte granne på skolen. Lenke til kommentar
mats__90 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg går VK2 automatikkmekaniker nå, og det er vel 15 plasser til det i Nordland. Vi er bare 9 i klassen (var 10 når vi startet), det vil si at du hadde kommet deg inn så lenge du har gått VK1 elektromekaniskefag. Hvor vanskelig det er å komme seg inn vil nok variere fra år til år. Det skal forresten finnes en side som viser snittet til de forskjellige klassene på forskjellige skoler i landet, desverre husker jeg ikke den i farten. 8016031[/snapback] Her i Bergen hadde vi 1 person mer enn vi egentlig skulle pga. en liten feil i systemet. Så alt kommer ann på skolen og sted. Sikker ikek noe stress å komme inn, så lenge du satser pittelitte granne på skolen. 8016538[/snapback] Okei Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Snittet på skolen jeg går i var ca 4,5 for VK1 Automasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå