smood Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hei, er det noen som vet om et snøscooterspill til pc?? har vært på leting lenge, men finner ikke noe! Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hei, er det noen som vet om et snøscooterspill til pc?? har vært på leting lenge, men finner ikke noe! 7993141[/snapback] Jeg vet det finnes, da jeg spillte en demo for et par år tilbake. Slettes ikke verst, men ikke noe jeg ville betalt for personlig. Prøvde finne demo litt halvhjerta på nett, men fant den ikke noe :/ leter du lenge finner du den sikkert. Husker ikke utgiver heller, men lurer på om det ikke var finsk. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 http://www.ski-doo.com/en-US/Multimedia/XTeam.htm Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det finnes noen dårlige, slik som Xteam, men ingen skikkelig gode spill. Hadde vært bra med noen som lignet en simulator. Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ja det var Xteam jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Polaris har vel laget ett slikt xTeam lignende spill på sine hjemmesider Ellers har du jo Sled Storm 1-2. Men vet ikke om det bare kom ut til PlayStation 1 Endret 21. februar 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå