Serqevx Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Bot i hvilken størrelse? Og vil det bli bare en bot eller rulleblad? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Da var jeg tilbake - raska med meg en del godsaker over kvoten - og heldigvis var det ingen tollere der. Skål! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Godt å høre! Nå kan du kose deg med den ulovlige varen, som gjør at det norske samfunn vil falle fra hverandre og at hjernene våre vil renne ut! Eller du kan bare drikke den som alt annet man drikker, vanlig. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Drar ikke de fleste tollerene hjem når vanlig arbeidstid er slutt? Hver gang jeg har kommet hjem i 11-12 om kvelden har jeg aldri sett snurten av en toller. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Trikset er å la bagasjen gå en ekstra runde på båndet. Da er tollerne mest sannsynlig opptatt med noen andre, og det er bare til å kjøre på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå