Gå til innhold

hvem vinner tippeligaen 2007?

bob123

Hvem tror du vinner tippeligaen 2007?  

62 stemmer

1. 1. Hvem tror du vinner tippeligaen 2007?

• Brann
      9
    • VIF
      4
    • LSK
      9
    • Stabæk
      2
    • RBK
      18
    • FFK
      2
    • SIF
      4
    • TIL
      4
    • Viking
      1
    • Odd
      3
    • Start
      4
    • Lyn
      2
    • Sandefjord
      0
    • AaFK
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er egentlig ingen vits i å stille et slikt spørsmål. Alle vet jo at LSK vinner i år :tease:

8193829[/snapback]

LSK har jo Tom Nordlie! Kommer til å bli spennende å følge dem i tippeligaen. De har jo et sabla sterkt lag. Rambekk og Kippe i forsvaret er noe av det sterkeste i Norge. Kippe er en klasse for seg selv. Hadde likt å sett han i England. La han gå til bake til Liverpool å se om han kan spille bra for gamleklubben. Han minner meg mye om Agger.

Hva har skjedd med Mifsud og Koren foressten? :blush:

Lenke til kommentar
Det er egentlig ingen vits i å stille et slikt spørsmål. Alle vet jo at LSK vinner i år :tease:

8193829[/snapback]

LSK har jo Tom Nordlie! Kommer til å bli spennende å følge dem i tippeligaen. De har jo et sabla sterkt lag. Rambekk og Kippe i forsvaret er noe av det sterkeste i Norge. Kippe er en klasse for seg selv. Hadde likt å sett han i England. La han gå til bake til Liverpool å se om han kan spille bra for gamleklubben. Han minner meg mye om Agger.

Hva har skjedd med Mifsud og Koren foressten? :blush:

8195494[/snapback]

Tror Mifsud gikk til England, Coventry om jeg ikke tar helt feil. Koren gikk til West Bromwich. Jeg sitter egentlig bare og venter på at Tom Nordlie og Jan Åge Fjørtoft går i klikkings på treningsfeltet jeg da. Begge er "typer" og ganske sterke personligheter.
Lenke til kommentar
Tror faktisk en Brann-seier hadde blitt litt merkelig. Etter å ha ventet i over førti år ville hele Bergen sittet der med en "hva nå?"-følelse  :)

8214171[/snapback]

Ja. Ihvertfall etter et år med festing. Da vi var halvveis i fjor tenkte jeg at "jeg gir faen i hva som skjer de neste 50 åra bare Brann tar gullet i år." Det ville blitt vanvittig merkelig.

Lenke til kommentar

Tror laget med den hardeste sesongstarten av alle kan fortsette den gode formen. Blir dog vanskelig å spille mot Brann, Vålerenga og RBK uten I.A Olsen, får bare håpe Pontus er så god som det sies og at Skogseid endelig får et gjennombrudd på øverste nivå.

Mitt tips:

1. Rosenborg

2. LSK

3. Brann

4. Stabæk :thumbup:

5. Lyn

6. Tromsø

7. Fredrikstad

8. Start

9. Strømsgodset

10.Viking

11.Odd Grenland

12.Sandefjord

13.Aalesund

14.Vålerenga :thumbdown:

Lenke til kommentar
Sjansen for at vålerenga rykker ned er liten :p

8219737[/snapback]

Det der var en ganske subjektiv tabell ja :!: Tipper VIF blander seg inn i tetsjiktet og vel så det.

8219829[/snapback]

Vet ekstremt godt at Vålerenga sannsynligvis vil kjempe i toppen i år igjen, og at Stabæk sannsynligvis vil lande "Midt i bakken" på en 7-8 plass, men klarer bare ikke rangere Vålerenga foran noe annet lag i Norge...

Lenke til kommentar

VG har endelig åpnet tabkonken. Mitt bidrag:

1.RBK

2.LSK

3.VIF

4.Lyn

5.Viking

6.Brann

7.Start

8.Stabæk

9.Tromsø

10.AaFK

11.FFK

12.Godset

13.Sandefjord

14.Odd

Topp fem 1.div:

1.Molde

2.HamKam

3.Bodø/Glimt (vinner kvaliken)

4.Bryne

5.Sogndal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...