Hansforum Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg har nå to Corsair Value Select moduler på 512MB ddr minne som står i hk ASUS A8n-E, med AMD 3200+ prosessor. Jeg har mistanke om at noe er feil med minnet. Hvordan kan jeg kontrollere at alt er ok. (ok den teller opp rett og ja den viser korrekt antall mb i windows) Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Du kan prøve Memtest86. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Takk. Dataen min peip med et langt og tre korte, så jeg forstod at det var noe feil. Jeg tok ut minnemodulene og prøvde å sette de i forskjellige slotter. Nå fungerer systemet, men jeg har de i en blå og en sort slot, dvs at jeg bare benytter en kanal. Jeg vil jo tro at systemytelsen dermed er svekket, men det fungerer. Noen som har en ide om hva som kan være galt. Hvorfor funker ikke systemet på vanlig konfigurasjon? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Sett begge i sort eller blått da. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg hadde begge i samme farge slik de skal, men det var da jeg fikk feilmeldingen og systemet startet ikke. Jeg prøvde alle kombinasjoner, men fikk feilmeldingen et langt og tre korte pip. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Så du prøvde både blå med blå, og svart med svart? Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Jepp. Fant ut av det til slutt. Alt er nå ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå