Gå til innhold

Super Mario Galaxy VS TLOZ TP (Wii)

LucarioX

Anbefalte innlegg

Link og Mario er vel ikke annet enn Nintendos store helter. De kommer med spill som får karakterer som 5 og 6. TP ble jo en stor syksee til Wii og fikk mange super gode karakterer. Super Mario Galaxy har jo ikke kommet enda, men ser minst like bra ut etter min mening. (Har alltid likt Mario spillene best.)

Så hvilket spill tror du blir best? Spillet der du skal fyke fra planet til planet eller spillet der du skal ri over sletter på din trofaste hest?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig spørsmål å besvare, gitt!

Zelda og Mario har jo alltid vært relativt forskjellige spill, men likevel med en gjennomsyrende rød tråd av kvalitet gjennom hele opplevelsen(har egentlig for lite erfaring fra aversjoner som Mario Golf/Basket/Fotball/Bedehus og 4515562345 andre nisjer til å uttale meg om dem). Kommer vel helt ann på om hva man foretrekker av Zelda/Mario. Tror jeg kan konkludere med at hvis Mario Galaxy blir LIKE BRA som Twilight Princess, er jeg storfornøyd.

Lenke til kommentar

For meg tror jeg nok Zelda TP er et bedre spill enn hva Super Mario Galaxy kommer til å bli. Etter det jeg har lest vil nok Super Mario Galaxy bli godt mottat uansett, så det blir nok et kjempe bra spill det også. Men har nok alltid likt Zelda bedre enn Mario, så tviler på at det forandrer seg denne gangen heller ;)

Endret av master_al
Lenke til kommentar

To helt forskjellige spill som ikke kan sammenlignes på annet grunnlag enn at de er spill i seg selv og på andre premisser som unngås å nevne i denne sammenheng...

For meg er Zelda-serien det beste man kan finne i spillarkivet, og The Legend of Zelda: Twilight Princess er det aller beste spillet jeg har spilt. Som virulence sier lenger opp her, har begge spillseriene omtrent alltid hatt en knall kvalitet over seg, og nesten alt vi har fått servert har levert til de grader. Det er ikke et spill jeg ser mer frem til enn Super Mario Galaxy, og jeg tviler ikke et halvt sekund på at Shigsy har noe flott å gi oss denne gangen også.

Endret av Aylars
Lenke til kommentar
Link og Mario er vel ikke annet enn Nintendos store helter. De kommer med spill som får karakterer som 5 og 6. TP ble jo en stor syksee til Wii og fikk mange super gode karakterer. Super Mario Galaxy har jo ikke kommet enda, men ser minst like bra ut etter min mening. (Har alltid likt Mario spillene best.)

Så hvilket spill tror du blir best? Spillet der du skal fyke fra planet til planet eller spillet der du skal ri over sletter på din trofaste hest?

7992749[/snapback]

Jeg tror nok ikke Twilight Princess vil kunne måle seg mot SMG. SMG er bygget fra begynnelsen av til Wii, hvor Twilight Princess var et spill som ble laget for NGC og senere portet over til Wii(ekstremt bra portet skal det dog sies).

Og SMG virker rett og slett genialt. gameplay til maks, med elementer som gjør at det bare passer til Wii.

Lenke til kommentar

Personlig trur eg at TP er bedre. Har aldri vert noen ihuga Mario fan egentlig, og eg syns ikkje Galaxy ser ut til å endre verden noe særlig etter det eg har sett. Men eg avskriver ikkje spillet for fem flate øre, har kamerater som garantert skal ha det spillet. Så eg skal i det minste teste det ut :)

Lenke til kommentar

hehe!

Men, uansett blir det vanskelig å svare på hvem av spillene som blir best.. Siden de er såpass ulike i sjanger, blir det vanskelig å sette de opp mot hverandre.. Men, må si jeg gleder meg som ett lite barn til SMG kommer! I mellom tiden skal jeg kose meg med min nye 360 med Gears of War og dead rising.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...