Fredrik- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Heisann! Jeg fikk en Windows Vista Home Premium (Oppgradering) fra jobben, hvordan kan jeg finne ut hvilken type lisens den er? Er det ikke OEM vil jeg installere den på denne PC'en for å teste det ut før jeg innstalerer på den PC'en den skal være på tilslutt. Er det mot formodning OEM vil jeg jo vente og installere på den rette PCen. Noe sted jeg kan sjekke lisens oppimot produktnøkkel o.l.? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Du kan installere Vista uten å oppgi noen produktnøkkel før etter en måned. Så da slipper du å "bruke opp" din eventuelle OEM-lisens på en annen PC. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Du kan installere Vista uten å oppgi noen produktnøkkel før etter en måned. Så da slipper du å "bruke opp" din eventuelle OEM-lisens på en annen PC. 7992804[/snapback] Supert, takker Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Du kan installere Vista uten å oppgi noen produktnøkkel før etter en måned. Så da slipper du å "bruke opp" din eventuelle OEM-lisens på en annen PC. 7992804[/snapback] Lese: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=719081 Så kan du utsette det i hele 120 dager, helt lovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå