tobler0ne Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 På videoreview av Centurion og Ammo på YouTube, virket det som Ammo hadde best lufttilgang. Så jeg trooor jeg heller mest den veien. Men fyren på videoreviewet sa at det var lurt å installere en ny vifte. Vel, kan noen finne en rimelig en på komplett. Den må altså trekke lufta ut av kabinnetet, og jeg ønsker en 120mm. Men går det ann at jeg ber komplett installere denne også? Isåfall hvordan? E-post? Hvordan betales den? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) På videoreview av Centurion og Ammo på YouTube, virket det som Ammo hadde best lufttilgang. Så jeg trooor jeg heller mest den veien. Men fyren på videoreviewet sa at det var lurt å installere en ny vifte. Vel, kan noen finne en rimelig en på komplett. Den må altså trekke lufta ut av kabinnetet, og jeg ønsker en 120mm. Men går det ann at jeg ber komplett installere denne også? Isåfall hvordan? E-post? Hvordan betales den? 7992701[/snapback] Nexus 120mm er den beste 120mm jeg noen gang har prøvd. bråker ikke en døyt og flytter rikeligt med luft. skal du kjøpe sånn ferdigbyggd pc? en gamer a20 eller no sånt? isåfall kan du sikkert sende enn mail og spørre om de kan innstalere en slik i pc'en. bare å legge den til i handlevogna i lag med pc'en, og så be dem sette den inn.. du kan jo seff også sette den inn selv. enklere jobb finns ikke btw, gå for coolermaster ammo istenden for centurion mye tøffere og bedre kasse spørr du meg. Endret 21. februar 2007 av fredblic Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Takk ! Visste ikke at vifter var så billig! Men leste sånn brukerartikler... Må man ha gummifeste selv (hva er gummifeste egentlig)? Jupp, kjøper ferdigbygd PC. Februar kampanjen . Vet ikke om jeg trenger ekstra vifte, men jeg kan like gjerne gjøre det når den er så billig. Og du er sikker på at den trekker luft ut av kabinettet og ikke inn? Sånår jeg bestiller dette, må jeg sende en mail straks hvor jeg ber den montere vifta? Får jeg noen varekode og slikt som må oppgis og eller? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Takk ! Visste ikke at vifter var så billig! Men leste sånn brukerartikler... Må man ha gummifeste selv (hva er gummifeste egentlig)? Jupp, kjøper ferdigbygd PC. Februar kampanjen . Vet ikke om jeg trenger ekstra vifte, men jeg kan like gjerne gjøre det når den er så billig. Og du er sikker på at den trekker luft ut av kabinettet og ikke inn? Sånår jeg bestiller dette, må jeg sende en mail straks hvor jeg ber den montere vifta? Får jeg noen varekode og slikt som må oppgis og eller? 7994057[/snapback] gummifeste er sånn at vifta ikke skal bråke så mye. men den er jo så stille att det gjør ingenting. har du ett par lange skruer? vifta kommer heller ikke med det :/ angående hvilken vei den skal blåse så er det bare å ta handa bak den, kjenne hvilken vei den blåser og så sette den sia ut. (vis du har lyst at den skal blåse ut.) den kan nemlig monteres begge veier når det kommer til det der med at de skal montere den, så er det bare å bestille, gå inn på emailen din, finne ordrenummeret (de sender deg en mail med ordrenummer og slikt) og så skrive en mail der du spørr om de kan montere eller eventuelt ringe og spørre. husk også på å ha med ordrenummer når du sender mail eller ringer da, viss du ikke forstod det btw, det der med feste av vifta er ikke så viktig. vis du får dem til å montere så har de selfølgelig ett par skruer. monterer du selv så kan du bruke det meste. har selv brukt strips på en av viftene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå