stf1 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Flere ganger om dagen dukker det opp et vindu (som ikke er mulig å stenge på noe annet vis enn alt+f4) som forteller meg at "Navigering til websiden ble avbrutt". Det som skaper problemet må ligge i oppstarten siden dette vinduet kan dukke opp etter oppstart uten at jeg har startet noen programmer. Hva er dette, hvorfor kommer det, OG hvordan får jeg det til å slutte? mvh. Steffen Endret 22. februar 2007 av stf1 Lenke til kommentar
stf1 Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Løsning! For andre som evt. opplever samme problem og har vett til å søke i forumet Problemet hos meg var et HP-program i mappen programfiler->hewlett-packard->SDP. Dette lå i oppstarten og kjørte i bakgrunnen. Vanligvis sletter jeg alt som det står HP på som ikke styrer funksjon-knapper osv., men siden jeg akkurat har fått maskinen har ikke dette blitt gjort. Så der har du et godt tips: slett all driten som leverandøren slenger etter deg! Endret 22. februar 2007 av stf1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå