flataker Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg har et problem, maskina mi henger seg heile tida og den fungere ikkje så bra som den skal, har nettopp kjøpt nytt hovudkort og skjermkort, 2gb ram men den henger seg fortsatt!:S hva ka kan vere galt? Når eg skulle installere skjermkort driverane mine (nvidia skjermkort 7900 GS) DA kom det en varsel om at "motherboard does not support the drivers for this card" og jeg trykka fortsett installasjon og det blei installert, og det kom opp at ditta kunne ha konsekvensa for framtiden eller med en gang... må eg formatere og prøve og installere på nytt da eller kjøpe nytt skjermkort eller hovudkort som støtter en av delene? Mvh: Marius Flataker Lenke til kommentar
Thereds Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Tviler på om jeg kan hjelpe deg, men du bør føre opp mere info om hva du har kjøpt. Navn og model nr på hovedkortet, hvilke ram du har kjøpt, versjons nr på driveren til skjermkortet, hvilket OS du bruker osv. Da øker muligheten for at noen som har peilingen kan hjelpe deg, siden de alltid spør etter slik info. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Som regel når det kommer en advarsel så burde du høre på den Du kan prøve å "rulle" tilbake til forrige driver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå