FranzJosef Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er generelt fan av SE, da de har best batteri etter min erfaring. Men er i utgangspunktet åpen for alle merker. Jeg ønsker en mobil med følgende kriterier: - MÅ ha bra batteri, så bra som mulig. Er vant med at mobilen med beskjedent bruk varer ei uke (w800i). - God til å skrive med, det inkluderer gode taster og god ordbok - Bra og stor skjerm - Ikke for stor! Kan vurdere klaff evt. Men ikke noe stort klumpete greier som Nokia 6600 f.eks. - Brukbart kamera, helst 2 mega - Gjerne bra mp3-spiller Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Da kan jeg ikke annet enn å anbefale min, nå døde, SE K750i. Konge telefon! Fås kjempebillig hos tele2.no Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Helt enig med frostbitten K750i vil jeg og anbefale. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 De fleste nye SE telefoner har veldig god batterikapasitet. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 K750 og 550 foreslås det. Finnes det virkelig ikke bedre i dag?? Jeg har en w800i og den er vel klart bedre enn begge de, og den kjøpte jeg for 2 og et halvt år siden! Aldri før hatt en mobil så lenge. Lenke til kommentar
myers Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 SE er overlegen på batteri:) funksjonsmessig er jo K750i og din W800i identiske så si..Så det er ikke noe jeg vill ha byttet til, Men gå inn på SE sine sider og sammenlign de forskjellige. K800i Ble under 3gsm i februar i år kåret til verdens beste 3g telefon...Det er i det minste en oppgradering av W800i. Kommer også en del nytt fra SE snart, men presentasjon og lansering er jo to forskjellige ting, så spørs hvor lenge du vil vente:) Ellers kommer W880i ut i butikkene i morgen Lykke til med valget Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) w880i synes jeg så ut som hadde noen grusomme taster!! De kan umulig være komfortable!! I alle fall er det vel ikke rare oppgraderingene det er snakk om. K800i har jeg vurdert, heller ikke der noen kvantesprang. Litt stor, elendig løsning for deksel til kameraet, så og si garantert å bli dårligere med tida samt skli opp av seg selv i lomma. Det overrasker meg veldig at på så lang tid er det så få forbedringer å spore. Interessant med Nokia som begynner å trekke inn GPS, f.eks. ser N95 ut til å bli interessant (men elendig batterikapasitet). Jeg ser på nye SE tlf-er er det ganske mye bedre bruk av ordlisten. Kan man få noe sånt til min w800i også ved oppdateringer, firmware el.l.? Endret 22. februar 2007 av FranzJosef Lenke til kommentar
avola Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Kjøp z710i. enkel, god og billig tlf. God skjerm, klapp tlf som beskytter skjerm mot riper ol. meget god batteritid, 2mpx kamera(helt ok). musikkknapper på utsiden av tlf. Gode taster. solgt mye av den, med bare positive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Mener jeg leste ett eller annet sted (amobil.no, dinside.no) at K800i var en av de beste 3g telefonene på batterikapisitet. Dessuten ble den også kåret til fjorårets beste 3g-telefon. Har den selv og er knallfornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Sony Ericssons Walkmantelefoner har generelt veldig gode batterier siden de er ment å konkurrere med vanlige MP3-spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå