tidus2k4 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Vil tipse alle som spiller om å regge seg på www.myresistance.net får noen fine unlockables og greier.. pluss at man får stats, ladders, clan info osv. Bra forum også ser det ut til. (er vel den offisielle siden). Er også en storturnering going down i dag. Mer info finner du her. Jeg er sikkert helt sjanseløs, men blir med likevel BTW. Noen som har et bra headset å foreslå for ps3 og resistance? Endret 3. mars 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har ikke sett denne tråden før nå.... Meget bra jobba Wangen, masse god lesing! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Thank you Sir:) Tok litt tid dette vettu:) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fullførte spillet i dag og dette var meget bra saker. En slags HALO uten Matser Chief ano 1951. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Nærmer meg siste boss, men nesten alltid når jeg skrur på så blir jeg sittende med online. Nærmer seg gamer.no klan tid?? snart eu launch Lenke til kommentar
JREwing Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Alriight! Det høres godt ut!! 7992587[/snapback] Jeg elsker Resistance! Det må bli førstespillet mitt! Bare sånn for å ha sagt det... Har dere sett på resistance websiden som kom ut forrige uke? Litt mer stoff der! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Alriight! Det høres godt ut!! 7992587[/snapback] Jeg elsker Resistance! Det må bli førstespillet mitt! Bare sånn for å ha sagt det... Har dere sett på resistance websiden som kom ut forrige uke? Litt mer stoff der! 8180706[/snapback] Link plx Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Spelet fekk 6/10 i siste utgåve av Gamereactor. Ikkje noko å skrive heim om vil eg sei. Endret 18. mars 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kan si det slik at jeg stoler mer på sider som Gamespot, IGN og Gametrailers enn lille Gamereactor. Blir ihvertfall garantert kjøp på meg. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 smak og behag sier nå jeg Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Spelet fekk 6/10 i siste utgåve av Gamereactor.Ikkje noko å skrive heim om vil eg sei. 8181565[/snapback] Spillet fikk også 9.1/10 i IGN og 8.6/10 i Gamespot. Gamereactor er egentlig et patetisk blad. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Spelet fekk 6/10 i siste utgåve av Gamereactor.Ikkje noko å skrive heim om vil eg sei. 8181565[/snapback] Ganske imponerende å finne en dårlig anmeldelsen av ett spill for så å avskrive det som dritt ut i fra det. Imponerende DBD. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Veldig fin tråd, men du har ikke med alle ekstravåpnene da Du får nesten dobbelt så mange av de fete våpnene andre gang du spiller det! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 En god videoreview utført av IGN kan du finne her. Anbefales om du ikke har nok lyst på spillet fra før. Lenke til kommentar
Lightningboy Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ble ca 6 timer med Resistance i dag, og jeg må si jeg liker det. Var skeptisk, for har ikke allverden med goe erfaringer når det gjelder konsoll og fps, men det var helt ubegrunnet. Okei story, morsomme våpen, og varierte brett, kan trygt anbefale det til folk som er usikre på hvilket spill de skal ha til launch. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ingen som har lyst til å lage en slik tråd om Gears of War! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Veldig fin tråd, men du har ikke med alle ekstravåpnene da Du får nesten dobbelt så mange av de fete våpnene andre gang du spiller det! 8182762[/snapback] Lagde tråden rett før jeg fullførte spillet:) Kan oppdatere men må finne bilder av våpnene:) Digger Chimeras svar på Rocket Launcheren:) Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Mange som benytter online argumentet mot PS3 spillplattform. Dette spillet er vel det som har potensiale for å legge den påstanden død. Jeg har stort sett holdt meg til singelplayerdelen og litt coop. For de som har erfaring med online på alle konsoller, er det noen mangler evt. svakheter i online delen til Rfom i forhold til hva man finner på andre konsoller? Det er et legitimt spørsmål og bør ikke by opp til noen krangel, så vær så snill, la nå ikke dette skal bli en hårdnakket vs diskusjon. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Mange som benytter online argumentet mot PS3 spillplattform. Dette spillet er vel det som har potensiale for å legge den påstanden død. Jeg har stort sett holdt meg til singelplayerdelen og litt coop. For de som har erfaring med online på alle konsoller, er det noen mangler evt. svakheter i online delen til Rfom i forhold til hva man finner på andre konsoller? Det er et legitimt spørsmål og bør ikke by opp til noen krangel, så vær så snill, la nå ikke dette skal bli en hårdnakket vs diskusjon. 8344424[/snapback] Det er vel ikke spillene som viser noen svakheter i forhold til onlinedelen. Problemet ligger vel i firmwaren. F.eks kan jeg ikke svare på beskjeder eller invitere andre spillere mens jeg spiller Motorstorm. I selve spillene behøver det ikke nødvendigvis være noen svakheter, men det mangler litt funksjonalitet som man er vant med hos konkurrenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg