Gå til innhold

Resistance: Fall of Man informasjonstråd


WangenPs3

Anbefalte innlegg

Vil tipse alle som spiller om å regge seg på

 

www.myresistance.net får noen fine unlockables og greier.. pluss at man får stats, ladders, clan info osv. Bra forum også ser det ut til. (er vel den offisielle siden).

 

Er også en storturnering going down i dag. Mer info finner du her.

Jeg er sikkert helt sjanseløs, men blir med likevel :p

 

 

 

BTW. Noen som har et bra headset å foreslå for ps3 og resistance?

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ble ca 6 timer med Resistance i dag, og jeg må si jeg liker det. Var skeptisk, for har ikke allverden med goe erfaringer når det gjelder konsoll og fps, men det var helt ubegrunnet.

Okei story, morsomme våpen, og varierte brett, kan trygt anbefale det til folk som er usikre på hvilket spill de skal ha til launch.

Lenke til kommentar
Veldig fin tråd, men du har ikke med alle ekstravåpnene da :D

Du får nesten dobbelt så mange av de fete våpnene andre gang du spiller det!

8182762[/snapback]

 

 

Lagde tråden rett før jeg fullførte spillet:) Kan oppdatere men må finne bilder av våpnene:) Digger Chimeras svar på Rocket Launcheren:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mange som benytter online argumentet mot PS3 spillplattform. Dette spillet er vel det som har potensiale for å legge den påstanden død.

 

Jeg har stort sett holdt meg til singelplayerdelen og litt coop. For de som har erfaring med online på alle konsoller, er det noen mangler evt. svakheter i online delen til Rfom i forhold til hva man finner på andre konsoller?

 

Det er et legitimt spørsmål og bør ikke by opp til noen krangel, så vær så snill, la nå ikke dette skal bli en hårdnakket vs diskusjon.

 

:)

Lenke til kommentar
Mange som benytter online argumentet mot PS3 spillplattform. Dette spillet er vel det som har potensiale for å legge den påstanden død.

 

Jeg har stort sett holdt meg til singelplayerdelen og litt coop. For de som har erfaring med online på alle konsoller, er det noen mangler evt. svakheter i online delen til Rfom i forhold til hva man finner på andre konsoller?

 

Det er et legitimt spørsmål og bør ikke by opp til noen krangel, så vær så snill, la nå ikke dette skal bli en hårdnakket vs diskusjon.

 

:)

8344424[/snapback]

 

Det er vel ikke spillene som viser noen svakheter i forhold til onlinedelen. Problemet ligger vel i firmwaren. F.eks kan jeg ikke svare på beskjeder eller invitere andre spillere mens jeg spiller Motorstorm. I selve spillene behøver det ikke nødvendigvis være noen svakheter, men det mangler litt funksjonalitet som man er vant med hos konkurrenten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...