_tornerose_ Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Heisann! Jeg er grønn her.. Venter min N73 når som helst nå, og har tenkt å kjøpe et minnekort på 2GB. Tror jeg.. Som jeg finner f.ex her: https://prisguiden.no/product.php?productId=45501 MEn det var da så billig at jeg ble litt mistenkelig.. De er jo dyre i elbutikkene, er dette bare cover eller hele minnekortet?? Hjelp meg litt da vær så snill.. Noen som har det minnekortet forresten? Telefonen blir ikke treig vel? Endret 21. februar 2007 av _tornerose_ Lenke til kommentar
KNB Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er du sikkert på at det er det minne kortet du trenger? Vanligvis bruker mobiler Memory Stick Pro Duo Som på dette bilde her Lenke til kommentar
_tornerose_ Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Er du sikkert på at det er det minne kortet du trenger?Vanligvis bruker mobiler Memory Stick Pro Duo Som på dette bilde her 7992423[/snapback] Den skal ha miniSD ja. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ok, eg er enig me deg at den prisen virket mistenksomt billig ja. Kansje det er den adapter fra * til miniSD? Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Det er nok dette du skal ha ja og dette er minnekort og ikke bare cover. Mini sd har dalt i pris og er billige i butikkene og nå. Men enig i at dette var ekstremt billig, men på cover står det ikke 2 gb og her er teksten og 2 gb så det er nok minnekort ja hehe Endret 21. februar 2007 av Marianneg Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Noen som har det minnekortet forresten?Telefonen blir ikke treig vel? 7992180[/snapback] Jeg har dette minnekortet fra Sandisk, og det fungerer utmerket. De som har testet flere merker, mener Sandisk sine minnekort skal være de beste. Betalte en 5-600Kr. jeg for ca. 4mnd. siden... Så "LØP" OG KJØP! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 øh, 1 Giga microSD koster 199; på CDON.NO...... N73 skal ha MINI sd! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er du sikkert på at det er det minne kortet du trenger?Vanligvis bruker mobiler Memory Stick Pro Duo Som på dette bilde her 7992423[/snapback] vanligvis bruker mobiler MICRO SD. sony bruker stick! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Nokia N73 bruker miniSD. Jeg har selv puttet et miniSD-kort inn i den mobilen i dag. Lenke til kommentar
_tornerose_ Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg har bestilt Fikk telefonen i dag, virker som den har et veldig bra kamera ja! Håper minnekortet kommer fort... Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Skikkelig prisfall på minnebrikker for tiden. Jeg har puttet dette miniSD-kortet fra TwinMos i en Nokia N73. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå