starfish Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg har funnet 103 forskjellige xbox spill i 3 butikker; Expert, Spaceworld og Lefdal. Så nå kan ikke PS2-folk si at vi har dårlig utvalg! Utrolig mange toppspill også. Her er dem: 007: Agent Under Fire 2002 FIFA World Cup 4x4 EVO 2 Aggressive Inline Amped Azurik Blade II Blinx: The Time Sweeper Blood Wake Bruce Lee: Quest of the Dragon Buffy the Vampire Slayer Burnout Cel Damage Championship Manager 01/02 Chase Circus Maximus Colin McRae Rally 3 Crazy Taxi 3: High Roller Crash Bandicoot: Wrath of Cortex Conflict: Desert Storm Commandos 2 Crash Dave Mirra Freestyle BMX 2 Dark Summit David Beckham Soccer Dead or Alive 3 Deathrow Elder Scrolls III: Morrowind Enclave ESPN Winter Sports 2002 ESPN Snowboarding 2002 F1 2001 F1 2002 FIFA Football 2003 Fuzion Frenzy Genma Onimusha GunValkyrie Halo Harry Potter: Chamber of Secrets Hitman 2: Silent Assassin Hunter: The Reckoning ISS 2 James Bond 007: Nightfire Jedi Knight II: Jedi Outcast Jet Set Radio Future Kelly Slater's Pro Surfer Knockout Kings 2002 Legacy of Kain: Blood Omen 2 Legends of Wrestling Lord of the Rings: Fellowship of the Ring Mad Dash Racing Mat Hoffman's Pro BMX 2 Max Payne MechAssault MicroMachines Moto GP Myst III: Exile NBA 2K2 NBA 2K3 NBA Inside Drive 2002 NBA Live 2002 Need For Speed: Hot Pursuit 2 NHL 2002 NHL 2003 Nightcaster Oddworld: Munchs Oddysee Pirates: The Legend of Black Kat Prisoner of War Project Gotham Racing Quantum Redshift Rallisport Challenge RedCard 20-03 Rocky Sega GT 2002 Sega Soccer Slam Shadow of Memories Shrek Silent Hill 2: Restless Dreams Slam Tennis Spiderman: The Movie SSX Tricky Star Wars: Jedi Starfighter Star Wars: Obi-Wan Street Hoops Taz Wanted Terminator: Dawn of Fate Test Drive Overdrive Test Drive Offroad Wide Open The Simpsons Road Rage Tetris Worlds The Thing Timesplitters 2 Tom Clancy's Ghost Recon Tom Clancy's Splinter Cell Tony Hawk's Pro Skater 3 Tony Hawk's Pro Skater 4 Toxic Grind TransWorld Snowboarding TransWorld Surf Turok Evolution UFC: Tapout Unreal Championship Wreckless WWF Raw is War Noen jeg har glemt? _________________ God jul. [ Denne Melding var redigert av: starfish på 2002-12-06 15:45 ] Lenke til kommentar
Amped Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Dette er alle spill som hittil er tilgjengelige i norge? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Nei, men alle som er eller har vært på butikkene rundt meg. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Du har glemt en del, men jeg kommer bare på Tiger Woods PGA Tour 2003 akkurat nå. Det er jo sluppet 200 spill tilsammen hvis man regner med dem som bare er sluppet i USA. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hva med MechAssault? Ellers en fin liste! _________________ Stupid people should not reproduce. [ Denne Melding var redigert av: Jc-g på 2002-12-06 15:33 ] Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Er jo bare å sjekke http://www.xbox.com - under Games ... :smile: LIST 'EM ALL!! Lenke til kommentar
Amped Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 ja men spillene på xbox.com er ikke alle kommet til norge!! Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Tror det er sluppet sånn ca.130-140 pal-spill til Xbox. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 20:28, skrev Amped:ja men spillene på xbox.com er ikke alle kommet til norge!! Samma f-a-e-n det vel! Norge ekke verdens navle vet du! Dessuten erre flere som kjøper import-spell.. ikke bare pal. edit: banning. :razz: [ Denne Melding var redigert av: djorgen på 2002-12-07 02:08 ] Lenke til kommentar
Amped Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 02:08, skrev djorgen:Samma f-a-e-n det vel! Norge ekke verdens navle vet du! Dessuten erre flere som kjøper import-spell.. ikke bare pal. ja men så var poenget at spillene som er lista opp, er de som i dag er tilgjengelige her i norge via vanlige butikker, og da utelukker vi annen import og web. oi oi oi Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 19:39, skrev Amped: Quote: Den 2002-12-07 02:08, skrev djorgen: Samma f-a-e-n det vel! Norge ekke verdens navle vet du! Dessuten erre flere som kjøper import-spell.. ikke bare pal. ja men så var poenget at spillene som er lista opp, er de som i dag er tilgjengelige her i norge via vanlige butikker, og da utelukker vi annen import og web. oi oi oi Ehhhh.. okai. Stakkars deg som bare handler fra elkjøp og expert. Du går virkelig glipp av utvalget...der ute på... webben! /me fikk Splinter Cell for ca 430 kr fra yeees.com på tirsdag - kanke klage. Lenke til kommentar
Amped Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 hallo!? jeg hyller ikke elkjøp og expert, jeg! les topicen/ første innlegg NØYE. Lenke til kommentar
Amped Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 hallo!? jeg hyller ikke elkjøp og expert, jeg! les topicen/ første innlegg NØYE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå