Metz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Håper noen med litt mer oversikt en meg kan komme med noen tips her. Har søkt litt rundt i guider og på forumet, uten å komme frem til veldig mange kandidater. Er på utkikk etter en disk til å ha OS, programmer og litt slikt på. Jeg har kun plass til en disk i toweret, så tenkte å smelle den jeg bruker nå i et harddiskkabinett. Jeg har tenkt litt på Raptor-X, men har forstått det slik at denne bråker mye? Litt kjipt når PCen står vedsidenav senga - og somregel er på. Så finnes det noen alternativer der ute? Vil altså ha noe raskere enn de vanlige, så 10000 rpm virker kurant. Når det gjelder plass er ikke kravene veldig høye, men over 150-300 er vel det realistiske mtp pris. Alle tips og innspill mottas med takk. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Du kan vurdere en raptor disk, denne bråker da ikke alverden om du putter den i en slik støyisolerende boks. Alternativt kan du kjøpe sccic(husker ikke hvordan det skrives), da må du ha et kontroller kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå