Gå til innhold

Crackdown film, hint og tips

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Hvordan er coop delen lagt opp? Er det slik at man bare får visse oppdrag og en begrenset spillverden, eller får man alt man får i enspiller modus?

8153514[/snapback]

Co-op delen er genial i dette spillet, bare synd det er så lite folk som gidder å spille live når jeg spilte mye for 2 uker siden. Mulig det er mange flere som har fått det nå da:)

Gleder meg allerede til neste spill i serien :dribble:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hallo, hallo.

Søker en person til ti minutter coop i Crackdown for å ta Driving High achivementen. Har funnet en litt spennende måte som kan fungere, men man må være to.

Hvis noen vil være med, så legg meg til (GamerTag: Plomma) og inviter meg. Jeg er syk, og hopper derfor tilbake i senga, så det er lite trolig at jeg kommer til å svare på forumet resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Hallo, hallo.

Søker en person til ti minutter coop i Crackdown for å ta Driving High achivementen. Har funnet en litt spennende måte som kan fungere, men man må være to.

Hvis noen vil være med, så legg meg til (GamerTag: Plomma) og inviter meg. Jeg er syk, og hopper derfor tilbake i senga, så det er lite trolig at jeg kommer til å svare på forumet resten av kvelden.

8246064[/snapback]

Søk på den på Youtube, så finner du ut hvordan mann tar den ved bare å være en... Det finnes en heis i spillet vet du ;)

Lenke til kommentar

JEg er klar for Co-op spilling. Men idag er jo serverne nede så det må tas på Onsdag eller Torsdag. Jeg trenger egentlig bare hjelp til å ta Kingpin for Shai-Gen...

Alltid tom for ammo når jeg kommer til toppen hvor han er....Og de våpnene man kan plukke opp underveis er helt jalla. Så trenger en som kan hjelpe til litt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hvorfor ikke bare løp opp til toppen og ta bossen først, så de andre som er igjen på veien ned.... er ganske lett..

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har akkurat "rundet" dette spillet.. :love: Men, er det noen her som faktisk har tatt disse achievements'ene som "collect 500 agility orbs", og "collect 300 hidden orbs", osv.. eller generelt tatt så godt som alle gamerpoints'ene? :)

Og.. har dere noe tips til hvor, hva og hvordan jeg kan kaste et objekt mer enn 205 feet.. !?

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar
Har akkurat "rundet" dette spillet.. :love: Men, er det noen her som faktisk har tatt disse achievements'ene som "collect 500 agility orbs", og "collect 300 hidden orbs", osv.. eller generelt tatt så godt som alle gamerpoints'ene? :)

Og.. har dere noe tips til hvor, hva og hvordan jeg kan kaste et objekt mer enn 205 feet.. !?

Takk, takk! :)

9165573[/snapback]

Er det ikke bare å ta en dud å kaste han i vannet da? Slik jeg fikk den achievementsen

Lenke til kommentar

9165573[/snapback]

Jeg fikk collect 300 hidden orbs for ca en uke siden, og jeg mangler bare noen faa achievements for jeg har alle :)

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

Ugg!! Skikkelig kjipt med kun 2 igjen! :cry:

Men, kudos til dere som har funnet alle!! :thumbup:

Jeg er på langt nær ikke ferdig.. har vel rundt en 360 av de agility orbsene, og 50 - 60 av de andre.. :( ..virker som en laaang vei å gå! Og det er det nok, også..

Det med skyskrapere ja.. det var kanskje en god idé! :) Men, det går fint med sånne murblokker også!? De som pleier å ligge på tak og sånn!?

Takk, takk..

Lenke til kommentar

Jeg mangler 9 agility orbs. Satt i flere timer og klatra til alle høyder i spillet, uten å finne noen!

Det skulle ha vært en video på YouTube som viser veien til ALLE orbsene, slik som

... Selv om orbs videoen sikkert hadde vært laaaang :innocent:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...