iStephano Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Må være en bug tror jeg, min boss drepte ikke seg selv. 8114844[/snapback] Faen altså, jeg og kompisen min hadde virkelig stått på for og ta han. Så hører vi bare masse eksplosjoner fra taket over oss så fikk begge beskjeden at han var eliminert.... Det ødela i grunn ganske mye. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Her er ett über-lite tips om hvordan gå raskt opp i 4 star-rating på "Explosives": Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gå inn i Volk området og hopp deg til taket på bygningene. Det står mange gjenger der på en 4-7 stk. og snakker sammen. Fungerer best med den varme søkende rocket launcher'n. Det står mange gjenger på forskjellige tak, så det er bare å skyte seg fram... Der kan du også få "Shoot and kill 5 gang members in a single jump" achievment'n hvis du hopper og skyter en gjeng Endret 9. mars 2007 av anolop Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Mange av folka har en tendens til å spawne når du snur deg... Hvis du ikke har tatt han Olje-bossen til Volk (Han som holder til der hvor du kommer ut av tunnelen til "The Den") Kan du bare skyte de to arbeiderne som står å passer på og deretter snu deg rundt(Sånn at kameraet peker mot tunnelen) Så snu deg tilbake så bombe dem igjen.. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det skjedde noe skikkelig rart med meg en gang...! Jeg stjal en bil i Shai-Gen område og så kom jeg til å kjøre over gjerde på veien(I midten) så jeg bare kjørte videre og så kommer det en bro og jeg krasjer inn i pilaren, og PLUTSELIG spruter det masse Agility-Skills greier rundt meg så sjekka jeg Achievementet, så sto det at jeg hadde hoppa fra Agencyet og ned i vannet! (Base Jumper) Så nå har jeg Base-Jumper-Achievementet FØR jeg fikk High Climber-Achievementet.. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vel, da var Wang og gjengen hans borte.. Forresten.. Var det noen som tok Wang for de to siste bossene ell?? :!: *Hint hint* Har maxa Driving, Explosives og Strength.. De to andre går så sakte opp.. .. Men den filmen på slutten......... No'n andre som syntes den var rar.. Jeg skjønte ikke helt engelsken på slutten, men var Peacekeeperne i leddtog med de andre gjengene? Hmm... Håper det blir oppfølger...! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Se på the agency som en gjeng lik de andre så skjønner du det kanskje bedre Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Kan noen fortelle meg hvordan man kjører opp vegger med suv'en? Prøver på agencybygget, men får det ikke til.. Noe med å holde inn B elns har jeg lest, men ikke godt nok forklart.. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Du må holde inne B knappen, og når bilen begynner å falle av bygningen, må du trykke inn B knappen igjen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) hørte en liten fugl som sa at dette skulle være en hel serie med spill slik som GTA 8093779[/snapback] Jo de har planer om å gjøre det til en serie såvidt jeg har forstått.. Håper vi får større område i neste, mulighet for helikopter & fly, båter, og motorsykler (Og enda en stjerne i Agility ) Endret 11. mars 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Og enda en stjerne i Agility ) Du vet, vi trenger egentlig ikke å hoppe over Agency byggninga da :!: Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Og enda en stjerne i Agility ) Du vet, vi trenger egentlig ikke å hoppe over Agency byggninga da :!: 8128679[/snapback] JO JO JO Enda flere stjerner på agility.. I wanna be like Neo Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Enda flere stjerner på agility.. I wanna be like Neo 8129191[/snapback] Fly and dodge bullets?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Hva er disse zombiene som kommer fra PCA Institute of research? Kommer massevis derifra når man er der en stund, sikkert tatt 40 stk ens spawnpoint comfortiude LTD elns. Endret 11. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
anolop Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ett lite spm.: Jeg er ferdig med alle bossene på single player, så nå vil jeg ta de i co-op (er noen interresert??).. Men da jeg i går joina ett co-op spill, var alle bossene tatt, selv om han jeg spilte med ikke hadde tatt alle... Hvordan skal jeg da klare å få "Double Trouble" og "Tag Teamer" achievment'n da? Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ett lite spm.: Jeg er ferdig med alle bossene på single player, så nå vil jeg ta de i co-op (er noen interresert??).. Men da jeg i går joina ett co-op spill, var alle bossene tatt, selv om han jeg spilte med ikke hadde tatt alle... Hvordan skal jeg da klare å få "Double Trouble" og "Tag Teamer" achievment'n da? 8150529[/snapback] Må vel ta time trial på bossene sammen med noen. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ett lite spm.: Jeg er ferdig med alle bossene på single player, så nå vil jeg ta de i co-op (er noen interresert??).. Men da jeg i går joina ett co-op spill, var alle bossene tatt, selv om han jeg spilte med ikke hadde tatt alle... Hvordan skal jeg da klare å få "Double Trouble" og "Tag Teamer" achievment'n da? 8150529[/snapback] Må vel ta time trial på bossene sammen med noen. 8152471[/snapback] Kanskje du rett å slett må slette saven din. Men, mister du alle achievementsene da, eller holder de seg der fremdeles? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 achievementsene blir ikke borte... Lenke til kommentar
anolop Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Joiner spill å tar bossene der... Hvis noen er interesert, kan jeg være med nå... Noen som vet hvordan mann kommer seg på toppen av de tre store pipene i Volk området? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Joiner spill å tar bossene der... Hvis noen er interesert, kan jeg være med nå... 8152681[/snapback] Skulle gjerne vært med, men skal til pappa om halvannen time cirka. Jeg er ledig i påskeferien da, hvis noen er interresert Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Kan kanskje spille litt i kveld med mindre det blir litt spilling med klanen i R6Vegas.. Endret 14. mars 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå