Gå til innhold

Crackdown film, hint og tips

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Jeg fikk det til ;)

aaaah, shooting skill går så sakte :(

8086489[/snapback]

ta supercarn, dra til shai-gen og kjør rundt med skyte knappen inne hele tiden, går rimelig kjapt..

Lenke til kommentar
Når man har klart alle 21 bossene og de tre stjernene, er man helt ferdig med spillet da? Er jo ingen fler å drepe! Vil det skje noe mer etter dette? Spillet ble jo plutselig kjedelig.. :(

8083751[/snapback]

Ja? Noen som veit?

Lenke til kommentar
Crimes ON

Leke seg og ha det gøy i COOP

Ta achivments

8087897[/snapback]

Så man får ikke øke sine skills mer da? Sånn utenom å ta races og orbs.. Mangler enda en stjerne på driving og har 1 boss igjen i hele spillet..

Lenke til kommentar
Crimes ON

Ta achivments

8087897[/snapback]

Så man får ikke øke sine skills mer da? Sånn utenom å ta races og orbs.. Mangler enda en stjerne på driving og har 1 boss igjen i hele spillet..

8089569[/snapback]

Når du har runna det er det bare å velge Crimes ON neste gang du starter opp. Bossene forblir døde, men alle de andre skurkene kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Crimes ON

Ta achivments

8087897[/snapback]

8089569[/snapback]

Når du har runna det er det bare å velge Crimes ON neste gang du starter opp. Bossene forblir døde, men alle de andre skurkene kommer tilbake.

8089590[/snapback]

Så man blir ikke enda sterkere når man har klart alt? dvs alle 21 "sjefene", de 3 stjernene, alle archivements og de grønne og blå "poengene"..?

Skulle vært sånn da. Da hadde man ihvertfall noe å se frem i mot. Noen som har klart dette forresten?

Forresten så sier jo karen vi er i filmen etter at vi har klart alle "sjefene" at dette er "just the beginning" Hva menes med det?

Lenke til kommentar
Forresten så sier jo karen vi er i filmen etter at vi har klart alle "sjefene" at dette er "just the beginning" Hva menes med det?

8093563[/snapback]

Sier han ikke også noe om "this city is safe, for now" elns? Det virker litt som det er planer om en oppfølger, eller?

Lenke til kommentar

Fader jeg mangler en boss i Shai Gen nå, nr 5 Axton Cowell. Jeg kommer meg rett og slett ikke inn i bygget! Går ann å gå inn i første etasje, men finner ikke noe vei videre derfra. Bygget er det på andre siden av der han "sjefen" var, rødt og grått og greier. Hva gjør jeg? =/

Lenke til kommentar
Fader jeg mangler en boss i Shai Gen nå, nr 5 Axton Cowell. Jeg kommer meg rett og slett ikke inn i bygget! Går ann å gå inn i første etasje, men finner ikke noe vei videre derfra. Bygget er det på andre siden av der han "sjefen" var, rødt og grått og greier. Hva gjør jeg? =/

8114232[/snapback]

Er det en heis der?

Ikke tatt sjefene selv enda, men vet det er heis i en eller flere bygninger i Shai-gen området.

Jeg har i hvert fall tatt en heis der. Var bare å trykke på en knapp og gå inn i heisen.

Lenke til kommentar

spilte coop med en kompis for og ta han siste "superbad ass" bossen. Men når vi hadde nesten kommet oss på toppen så greide idioten og drepe seg selv? Er dette meningen eller var det bare en glitch i spillet?

Ble litt skuffa, hadde kjempet oss ganske mye for og komme opp på det bygget så tar "premien vår" og dreper seg selv..

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

8114232[/snapback]

Er det en heis der?

Ikke tatt sjefene selv enda, men vet det er heis i en eller flere bygninger i Shai-gen området.

Jeg har i hvert fall tatt en heis der. Var bare å trykke på en knapp og gå inn i heisen.

8114332[/snapback]

Ja er det, men fant ikke ut hvordan jeg gjorde det.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...