Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 må jeg finne noen som ikke er ferdig med spillet for å få co-op ashjimentene? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvis noen har lyst å prøve en snarvei opp Agency-bygningen, så er det bare å gjøre det samme som den her luringen: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvis noen har lyst å prøve en snarvei opp Agency-bygningen, så er det bare å gjøre det samme som den her luringen: 8084991[/snapback] Dæven! Ser at jeg må få bilskillsa mine opp til 4stjerner og råne agencybygget ja! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvis noen har lyst å prøve en snarvei opp Agency-bygningen, så er det bare å gjøre det samme som den her luringen: 8084991[/snapback] Fy fa.. i helv... sat.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 C R A P! Må prøves! Hvordan kommer folk på slikt hehe Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg fikk det til aaaah, shooting skill går så sakte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg fikk det til aaaah, shooting skill går så sakte 8086489[/snapback] ta supercarn, dra til shai-gen og kjør rundt med skyte knappen inne hele tiden, går rimelig kjapt.. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Når man har klart alle 21 bossene og de tre stjernene, er man helt ferdig med spillet da? Er jo ingen fler å drepe! Vil det skje noe mer etter dette? Spillet ble jo plutselig kjedelig.. 8083751[/snapback] Ja? Noen som veit? Lenke til kommentar
patham Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Crimes ON Leke seg og ha det gøy i COOP Ta achivments Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Crimes ONLeke seg og ha det gøy i COOP Ta achivments 8087897[/snapback] Så man får ikke øke sine skills mer da? Sånn utenom å ta races og orbs.. Mangler enda en stjerne på driving og har 1 boss igjen i hele spillet.. Lenke til kommentar
Laze Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Crimes ONLeke seg og ha det gøy i COOP Ta achivments 8087897[/snapback] Så man får ikke øke sine skills mer da? Sånn utenom å ta races og orbs.. Mangler enda en stjerne på driving og har 1 boss igjen i hele spillet.. 8089569[/snapback] Når du har runna det er det bare å velge Crimes ON neste gang du starter opp. Bossene forblir døde, men alle de andre skurkene kommer tilbake. Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Trenger noen å ta stunt og co-op-achievmentsene med, GT: Akadaver. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Crimes ONLeke seg og ha det gøy i COOP Ta achivments 8087897[/snapback] Så man får ikke øke sine skills mer da? Sånn utenom å ta races og orbs.. Mangler enda en stjerne på driving og har 1 boss igjen i hele spillet.. 8089569[/snapback] Når du har runna det er det bare å velge Crimes ON neste gang du starter opp. Bossene forblir døde, men alle de andre skurkene kommer tilbake. 8089590[/snapback] Så man blir ikke enda sterkere når man har klart alt? dvs alle 21 "sjefene", de 3 stjernene, alle archivements og de grønne og blå "poengene"..? Skulle vært sånn da. Da hadde man ihvertfall noe å se frem i mot. Noen som har klart dette forresten? Forresten så sier jo karen vi er i filmen etter at vi har klart alle "sjefene" at dette er "just the beginning" Hva menes med det? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Forresten så sier jo karen vi er i filmen etter at vi har klart alle "sjefene" at dette er "just the beginning" Hva menes med det? 8093563[/snapback] Sier han ikke også noe om "this city is safe, for now" elns? Det virker litt som det er planer om en oppfølger, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 hørte en liten fugl som sa at dette skulle være en hel serie med spill slik som GTA Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fader jeg mangler en boss i Shai Gen nå, nr 5 Axton Cowell. Jeg kommer meg rett og slett ikke inn i bygget! Går ann å gå inn i første etasje, men finner ikke noe vei videre derfra. Bygget er det på andre siden av der han "sjefen" var, rødt og grått og greier. Hva gjør jeg? =/ Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fader jeg mangler en boss i Shai Gen nå, nr 5 Axton Cowell. Jeg kommer meg rett og slett ikke inn i bygget! Går ann å gå inn i første etasje, men finner ikke noe vei videre derfra. Bygget er det på andre siden av der han "sjefen" var, rødt og grått og greier. Hva gjør jeg? =/ 8114232[/snapback] Er det en heis der? Ikke tatt sjefene selv enda, men vet det er heis i en eller flere bygninger i Shai-gen området. Jeg har i hvert fall tatt en heis der. Var bare å trykke på en knapp og gå inn i heisen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) spilte coop med en kompis for og ta han siste "superbad ass" bossen. Men når vi hadde nesten kommet oss på toppen så greide idioten og drepe seg selv? Er dette meningen eller var det bare en glitch i spillet? Ble litt skuffa, hadde kjempet oss ganske mye for og komme opp på det bygget så tar "premien vår" og dreper seg selv.. Endret 9. mars 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Må være en bug tror jeg, min boss drepte ikke seg selv. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fader jeg mangler en boss i Shai Gen nå, nr 5 Axton Cowell. Jeg kommer meg rett og slett ikke inn i bygget! Går ann å gå inn i første etasje, men finner ikke noe vei videre derfra. Bygget er det på andre siden av der han "sjefen" var, rødt og grått og greier. Hva gjør jeg? =/ 8114232[/snapback] Er det en heis der? Ikke tatt sjefene selv enda, men vet det er heis i en eller flere bygninger i Shai-gen området. Jeg har i hvert fall tatt en heis der. Var bare å trykke på en knapp og gå inn i heisen. 8114332[/snapback] Ja er det, men fant ikke ut hvordan jeg gjorde det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå