Gå til innhold

Crackdown film, hint og tips

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne trengt litt hjelp av noen... Jeg har tatt alle rooftops-racene untatt 1 som heter Goin' Home Race. Jeg tror det er i Shai Gen-området, men er ikke sikker. Jeg har hoppet rundt i byen en god stund nå uten å finne den, noen som veit hvor den er? Begynner å bli lei av å lete...

Lenke til kommentar
Jeg kunne trengt litt hjelp av noen... Jeg har tatt alle rooftops-racene untatt 1 som heter Goin' Home Race. Jeg tror det er i Shai Gen-området, men er ikke sikker. Jeg har hoppet rundt i byen en god stund nå uten å finne den, noen som veit hvor den er? Begynner å bli lei av å lete...

8057601[/snapback]

Den er i Los Muertos, der det er to race i nærheten av hverandre. Det ene springer man bare rundt hustakene i nabo-området, mens det andre (Goin' Home) så er det tilbake til the Agency og opp på toppen. :)

Lenke til kommentar

Hah, så kult mission!

Og takk så mye!

edit: phew, rakk det med 2 sekunder før jeg fikk race aborted! Var helt på toppen av Agency-bygningen, det hadde vært kjipt å løpe alt det om igjen:P

edit 2: Nå trenger jeg visst litt mer hjelp til et bilrace hvor tiden er alt for kort :wallbash: The Alleys Of The Den Race heter billracet, og det er i Volk... Noen som kan gjennomføre det med meg, for jeg har ikke sjans i havet for å nå den tidsfristen...

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar
Hah, så kult mission!

Og takk så mye!

edit: phew, rakk det med 2 sekunder før jeg fikk race aborted! Var helt på toppen av Agency-bygningen, det hadde vært kjipt å løpe alt det om igjen:P

edit 2: Nå trenger jeg visst litt mer hjelp til et bilrace hvor tiden er alt for kort :wallbash: The Alleys Of The Den Race heter billracet, og det er i Volk... Noen som kan gjennomføre det med meg, for jeg har ikke sjans i havet for å nå den tidsfristen...

8057930[/snapback]

Kan sikkert hjelpe deg jeg. Når skal vi gjøre det a?

hva sjer når man har tatt alle det sjefene?

Vill gjengen forsvinne da? og man kan vell spille videre og ta race og slikt etterpå?

Du kan fremdeles spille videre ja. I hovedmenyen får du et valg hvor du kan velge mellom å ha med gjengene eller ikke. Legg merke til at bossene er borte for godt(tror jeg). :thumbup:

Endret av Comprade
Lenke til kommentar
Hah, så kult mission!

Og takk så mye!

8057930[/snapback]

Kan sikkert hjelpe deg jeg. Når skal vi gjøre det a?

hva sjer når man har tatt alle det sjefene?

Vill gjengen forsvinne da? og man kan vell spille videre og ta race og slikt etterpå?

Du kan fremdeles spille videre ja. I hovedmenyen får du et valg hvor du kan velge mellom å ha med gjengene eller ikke. Legg merke til at bossene er borte for godt(tror jeg). :thumbup:

8063599[/snapback]

Takker ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Da har jeg endelig funnet alle 500 agility orbs :cool:

Tipset mitt er å bare hoppe rundt i byene og se overalt så finner du dem til slutt.

8065439[/snapback]

det var et bra tips :thumbup::roll:

Lenke til kommentar

Hvis noen sliter med og holde en bil oppe i 6sek så har jeg et tips.

Kan du spille med en kompis funker dette. Du finner en Truck med Rampe. Kjører opp til fjellet, og peker rampa ut mot havet. Du trenger og være så høyt oppe som du kan, jeg var oppe med han ene bossen i Los Muertos området (husker ikke hvordan det staves)

Der plassere jeg Rampe-Trucken mot havet, jeg ber en kompis legge ut en mine som han kan detonere i det jeg kjører forbi og over rampa. Får du eksplosjonen bak deg vil bilen (Anbefaler SUV siden du kan bruke "bunny jump") Vil bilen få en utrolig ekstra boost som sender deg ut mot en 10sek flyvetur.

Å dritgøy!

Comprade, crackdown er forsatt knall! Svarer her i steden for den PM du sendte i sta hehe

Lenke til kommentar
Hvis noen sliter med og holde en bil oppe i 6sek så har jeg et tips.

Kan du spille med en kompis funker dette. Du finner en Truck med Rampe. Kjører opp til fjellet, og peker rampa ut mot havet. Du trenger og være så høyt oppe som du kan, jeg var oppe med han ene bossen i Los Muertos området (husker ikke hvordan det staves)

Der plassere jeg Rampe-Trucken mot havet, jeg ber en kompis legge ut en mine som han kan detonere i det jeg kjører forbi og over rampa. Får du eksplosjonen bak deg vil bilen (Anbefaler SUV siden du kan bruke "bunny jump") Vil bilen få en utrolig ekstra boost som sender deg ut mot en 10sek flyvetur.

Å dritgøy!

Comprade, crackdown er forsatt knall! Svarer her i steden for den PM du sendte i sta hehe

8066338[/snapback]

Koselig det. Coop vi to engang eller??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...