Gå til innhold

Crackdown film, hint og tips

Straffa

Anbefalte innlegg

Hehe. Noe vannvittig morsomt hendte med meg igår. Jeg var på toppen av en av bygningene i Shai-Gen området. Jeg plukket opp en badeand fra et basseng, og han kommentar-fyren sa "I wouldn`t want to be in front of THAT when you throw it" :!:

8043000[/snapback]

Hehe, ja har hørt den der jeg også. Han sier det generelt (men ikke alltid) når du plukker opp mindre objekter. F.eks. da jeg plukka opp en mindre LCD-skjerm i ene Shai-Gen bygningen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg går inn i en bil:

"Now thats a view, finest in the city, agent"

8047479[/snapback]

jeg har også fått sånne kommentarere.

jeg står på gata så sier sjefen "i can see my house from here" :!:

noen som vet hvor jeg kan ta et "long jump" mangler bare det så får jeg poeng. :dribble:

Lenke til kommentar

Når du kommer til Los Muertos fra agency(leif) bygget, kjører du opp til veien, kjører til venstre mot stranda, kjør rett frem, mot pariserhjulet, og ta bunnyhop på kanten der. Det et "hopp" der, som går fint ant å kjøre på.

Du må ha fire stjerner i driving skill.

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til bra steder å få Timed stunt driver? (Hvor du skal ta 6 stunt på 60 sekunder). Jeg prøver på den på stranda i Los Muertos-området for øyeblikket, men lurer litt på om det finnes noen bedre alternativ :hmm::cool:

RDIT: Fikk den nå( :w00t: ). Stranda anbefales på det aller vameste. :yes:

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

Der var Crackdown kjøp!

men lurer på en liten ting om den Halo 3 betaen.

det var slik ark inni der det stod om den, men der står det at man skal laste den ned når den kommer på Markedplace, men da kan jo alle laste den ned :S så hva er vits med at den `følger` med i Crackdown da?

Lenke til kommentar
Der var Crackdown kjøp!

det var slik ark inni der det stod om den, men der står det at man skal laste den ned når den kommer på Markedplace, men da kan jo alle laste den ned :S  så hva er vits med at den `følger` med i Crackdown da?

8053563[/snapback]

Den kommer på marketplace, ja. Men for å laste den ned må du trykke på "downloads" inne på crackdown-menyen. Når du så har lastet den ned så kan du bare spille den fra crackdown-cden. På hovedmenyen vil du få et valg hvor det står play halo3 beta eller noe sånt.

Altså trenger du crackdown-discen for å spille betaen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Der var Crackdown kjøp!

det var slik ark inni der det stod om den, men der står det at man skal laste den ned når den kommer på Markedplace, men da kan jo alle laste den ned :S  så hva er vits med at den `følger` med i Crackdown da?

8053563[/snapback]

Den kommer på marketplace, ja. Men for å laste den ned må du trykke på "downloads" inne på crackdown-menyen. Når du så har lastet den ned så kan du bare spille den fra crackdown-cden. På hovedmenyen vil du få et valg hvor det står play halo3 beta eller noe sånt.

Altså trenger du crackdown-discen for å spille betaen. :thumbup:

8053612[/snapback]

Tusen Takk ;)

Lenke til kommentar

Noen som har funnet alle agility orbsa? Har vel 490 tror jeg og finner ikke de siste..

Btw, andre som har merka at en del av Achievementsa er utrolig glitcha? Fikk 'Timed Stunt Driver' helt plutselig mens hoppa rundt på hustak :hmm:

Merker at spillbarheten ikke var så bra som jeg hadde håpet på, but still... Great game. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...