Gå til innhold

Crackdown film, hint og tips

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite tips til dere som vil ha driving skill fort: Gå i Agency-bygningen og ta trucken. Kjør så ut utgang 2. Når du er ute, følger du bare den ytterste veien som går langs vannet og kjører over alle gangstere som kommer. Kjør rundt og rundt. Det tok kort tid for meg å maxe driving skills ved hjelp av dette.

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting. Har sett filmer på Youtube hvor folk kjører rett opp husvegger, men jeg får det ikke til... (Har nesten maxet driving skill, men ikke helt) Hvordan gjør man det?

8042893[/snapback]

Dette kan bare utføres med Agency SUV'en -

Hvis du har level fire kan du holde inn B, som gjør at bilen trykkes mot overflaten den står på. Dette kan være vegger, tak eller bakken. Dette gjør det lett å komme seg over mindre skyskrapere/bygninger.

Man kan ikke bruke dette hele tiden. Det varer sånn i kanskje 4-5 sekunder.

Man kan også gjøre "bunny-hop" med bilen, som fører til at bilen spretter opp i luften, med en fart avhengig av hvor lenge du holder inn B for så å slippe knappen.

Lenke til kommentar
sliter litt med en Race.... hos Volk..

The Alleys Of The Den Race, det er et sted jeg må bruke SUV for å komme over, og et annet sted som jeg må ha Sportsbilen, inn i en tunnel.!?!??!

og så kort tid på noen  30 stk..

8040995[/snapback]

eeeh... Du trenger virkelig ikke SUV-en på den. Hvis du mener den lille hoppetingen nesten på begynnelsen, så går den utmerket med sportsbilen.

Hehe. Noe vannvittig morsomt hendte med meg igår. Jeg var på toppen av en av bygningene i Shai-Gen området. Jeg plukket opp en badeand fra et basseng, og han kommentar-fyren sa "I wouldn`t want to be in front of THAT when you throw it" :!:

Han sier de rareste ting på de rareste tidspunkt. :cool:

Lenke til kommentar

Jeg sliter med den body juggler greia..

Noen som vet hvordan man gjr det??

Så en video der de skøyt rockets mens personen var i lufta, men jeg rekker ikke lade før han treffer bakken igjen. også hvordan får man til lock on, sånn at raketten følger etter noen??

takker for alle svar

Lenke til kommentar

Vil si nei, og hvordan kan du ikke finne den? De står jo så og si på hvert hustak og skyter deg ned der du hopper rundt og vise spiderman hvordan det skal gjøres.

Angående den Havoc achievementen, nøyaktig hva skal jeg gjøre? Og holder med med rakett og granat kasteren?

Lenke til kommentar

også var det 6 sec i bil og 115 meter høyt.. hvordan klarer man det. bruke suv på et hopp.. hvor er det bra sted man hopper høyt og hvor kan man klare å være i lufta i 6 sec?? hvis man ikke spiller coop som det tipset i første post var.

Lenke til kommentar
også var det 6 sec i bil og 115 meter høyt.. hvordan klarer man det. bruke suv på et hopp.. hvor er det bra sted man hopper høyt og hvor kan man klare å være i lufta i 6 sec?? hvis man ikke spiller coop som det tipset i første post var.

8045865[/snapback]

Let litt lenger bak i tråden, så leser hvordan jeg fikk den.

Lenke til kommentar
Hvor finner man sånne hopp ( Ikke sånne veikanter og sånn men de som går 30grader oppover..) som i den Achivement-Videoen? (Ps: Jeg spiller fortsatt Demoen..  :thumbdown: )

8046539[/snapback]

Du mener de truckene med hopp på seg, eller?

Jeg opplever at naturlige omgivelser funker mye bedre enn de.

Ellers må du ta deg en tur på Los Muertos stranda. :thumbup:

Lenke til kommentar
Det virker som om dette spillet er tidenes Achivement spill. Eneste folk prater om jo hehe :hmm:

8046773[/snapback]

Hehehe ja det er faktisk det. Som jeg har skrevet i en annen tråd så er dette spillet det spillet som jeg føler har brukt achivements best(av de spillene jeg har da). Er veldig morsomme de fleste av de.

Jeg og Kaiuss har brukt time etter time på å leke oss med blant annet achivements i coop og har mer eller mindre ikke brydd oss om storyen i spillet enda.

Har sikket spilt nærmere 2døgn til sammen nå og det er masse igjen som jeg vil leke med før jeg gjør med ferdig med historien. Rett og slett grisemorro dette spillet hvis man har litt fantasi og en lekekamerat på coop :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...