Landeplagen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Er det mulig å starte på nytt med charactern sin? Vil gjerne spille co-op med en kompis, drepe bossene og herje på. Men om jeg hoster så er jo alle død. =/ 8037246[/snapback] Crimes > ON Bossene kan du vel ta i Time Trial. Trukke det går i Co-Op. Men hva er galt med at han hoster? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Han har ikke akkurat mange igjen han heller Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Han har ikke akkurat mange igjen han heller 8037339[/snapback] Da er det vel ingen annen utvei enn å slette saven. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Litt dumt å måtte miste charactern sin bare fordi man vil ta bossene en gang til da Jaja... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Litt dumt å måtte miste charactern sin bare fordi man vil ta bossene en gang til da Jaja... 8037395[/snapback] Du kan ta bossene flere ganger, men bare ikke i co-op med en venn, hvis begge har tatt dem. Har noen funnet bade-ender på rare plasser? Jeg fant en bade-and på toppen av en antenne/sender på et tak i Los Muertos! :!: Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du kan ta bossene flere ganger, men bare ikke i co-op med en venn, hvis begge har tatt dem. 8037972[/snapback] Sikker på det? Mener å ha lest at man kan ta alle bossene i co-op ved time trials... Har noen funnet bade-ender på rare plasser?Jeg fant en bade-and på toppen av en antenne/sender på et tak i Los Muertos! :!: 8037972[/snapback] Heh, ja har sett det. Hvis man plukker den opp og kaster den ned igjen så lager den sånn skvike-lyd. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du kan ta bossene flere ganger, men bare ikke i co-op med en venn, hvis begge har tatt dem. 8037972[/snapback] Sikker på det? 8039207[/snapback] Nope. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Akkurat. Tror du tar feil, ettersom hvis man går inn på "Agency Info" - "Leaderboards" så har man "Solo Best" og "Co-op Best" under "Missions". Så, Ghaundan, du slipper nok å starte fra nytt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Akkurat. Tror du tar feil, ettersom hvis man går inn på "Agency Info" - "Leaderboards" så har man "Solo Best" og "Co-op Best" under "Missions". 8039928[/snapback] Det kan jo være fra Campaign det også da? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du får ingen beste-tid ved å spille campaign. Ihvertfall har ikke jeg fått noen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du får ingen beste-tid ved å spille campaign. Ihvertfall har ikke jeg fått noen. 8039944[/snapback] Ok, men da kan nok ghaundan og vennen hans spille co-op mot bossene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Her kan vi poste filmer, hint og tips for Crackdown Throw object over 200 ft achivement Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Throw a body in the ocean to get the "throw object over 200 ft." achievement...they just keep falling and falling. Funker denne? Jeg har fremdeles ikke klart å få dette achievementet, og jeg har kastet lyktestolper fra en av de høyeste bygningene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 det funker ja, kast en fyr utfor piren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 sliter litt med en Race.... hos Volk.. The Alleys Of The Den Race, det er et sted jeg må bruke SUV for å komme over, og et annet sted som jeg må ha Sportsbilen, inn i en tunnel.!?!??! og så kort tid på noen 30 stk.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Funker denne? Jeg har fremdeles ikke klart å få dette achievementet, og jeg har kastet lyktestolper fra en av de høyeste bygningene. 8040770[/snapback] Å? Jeg kasta en murstein på en av de skyskraperne i Shai-Gen distriktet (Ikke en av de høyeste), og jeg fikk den ganske lett... Har forresten funnet en måte å kaste co-op vennen sin høyt på. Bare plukk opp bilen han sitteri, hopp, og så med en gang trykk B. Høyt, men ikke langt - men bilen snurrer ikke rundt i lufta. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 sliter litt med en Race.... hos Volk..The Alleys Of The Den Race, det er et sted jeg må bruke SUV for å komme over, og et annet sted som jeg må ha Sportsbilen, inn i en tunnel.!?!??! og så kort tid på noen 30 stk.. 8040995[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Parker sportsbilen på andre siden ved stedet den ikke kommer over, og start så racet med en politibil. Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som har funnet alle agility orbs? jeg mangler 5 stk også mangler jeg 90 secret orbs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 sliter litt med en Race.... hos Volk..The Alleys Of The Den Race, det er et sted jeg må bruke SUV for å komme over, og et annet sted som jeg må ha Sportsbilen, inn i en tunnel.!?!??! og så kort tid på noen 30 stk.. 8040995[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Parker sportsbilen på andre siden ved stedet den ikke kommer over, og start så racet med en politibil. 8041756[/snapback] takker, smart, hvorfor tenkte ikke jeg på det... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Mangler 45 agility orbs. Vet ikke om spillet hadde så lang levetid for min del, begynner å bli lite å gjøre nå. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Tips: gjør alle rooftop races for å finne flere orbs. Alltids en her og der man har oversett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå