Gå til innhold

Crackdown film, hint og tips

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt dumt å måtte miste charactern sin bare fordi man vil ta bossene en gang til da  :( Jaja...

8037395[/snapback]

Du kan ta bossene flere ganger, men bare ikke i co-op med en venn, hvis begge har tatt dem.

Har noen funnet bade-ender på rare plasser?

Jeg fant en bade-and på toppen av en antenne/sender på et tak i Los Muertos! :!:

Lenke til kommentar
Du kan ta bossene flere ganger, men bare ikke i co-op med en venn, hvis begge har tatt dem.

8037972[/snapback]

Sikker på det? Mener å ha lest at man kan ta alle bossene i co-op ved time trials...

Har noen funnet bade-ender på rare plasser?

Jeg fant en bade-and på toppen av en antenne/sender på et tak i Los Muertos!  :!:

8037972[/snapback]

Heh, ja har sett det. Hvis man plukker den opp og kaster den ned igjen så lager den sånn skvike-lyd. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Her kan vi poste filmer, hint og tips for Crackdown

Throw object over 200 ft achivement

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Throw a body in the ocean to get the "throw object over 200 ft." achievement...they just keep falling and falling.
Funker denne? Jeg har fremdeles ikke klart å få dette achievementet, og jeg har kastet lyktestolper fra en av de høyeste bygningene.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

sliter litt med en Race.... hos Volk..

The Alleys Of The Den Race, det er et sted jeg må bruke SUV for å komme over, og et annet sted som jeg må ha Sportsbilen, inn i en tunnel.!?!??!

og så kort tid på noen 30 stk..

Lenke til kommentar
Funker denne? Jeg har fremdeles ikke klart å få dette achievementet, og jeg har kastet lyktestolper fra en av de høyeste bygningene.

8040770[/snapback]

Å? Jeg kasta en murstein på en av de skyskraperne i Shai-Gen distriktet (Ikke en av de høyeste), og jeg fikk den ganske lett... :hmm:

Har forresten funnet en måte å kaste co-op vennen sin høyt på. Bare plukk opp bilen han sitteri, hopp, og så med en gang trykk B. Høyt, men ikke langt - men bilen snurrer ikke rundt i lufta.

Lenke til kommentar

The Alleys Of The Den Race, det er et sted jeg må bruke SUV for å komme over, og et annet sted som jeg må ha Sportsbilen, inn i en tunnel.!?!??!

og så kort tid på noen  30 stk..

8040995[/snapback]

Parker sportsbilen på andre siden ved stedet den ikke kommer over, og start så racet med en politibil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

og så kort tid på noen  30 stk..

8040995[/snapback]

Parker sportsbilen på andre siden ved stedet den ikke kommer over, og start så racet med en politibil.

8041756[/snapback]

takker, smart, hvorfor tenkte ikke jeg på det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...