Tjohei Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Og.. har dere noe tips til hvor, hva og hvordan jeg kan kaste et objekt mer enn 205 feet.. !? 9165573[/snapback] Skyskrapere er tingen. Jeg fikk achievementen da jeg kasta bossen utfor den nest høyeste skyskrapern i Shai Gen, den med kuppelen på toppen. Var forøvrig fra samme sted jeg kjørte ut med buggy'en for å få tre flips achievementen. Jeg mangler 9 agility orbs. Satt i flere timer og klatra til alle høyder i spillet, uten å finne noen! 9185115[/snapback] Husk at det ikke er alle som er så høyt oppe. Nr. 500 for meg lå bak et skilt på gateplan i Los Muertos... Dessuten har det blitt lettere å finne de siste orbs'ene med den patchen som kom for en tid tilbake, for rekkevidden på lyden den lager øker etterhvert som du mangler færre og færre. Det er eneste grunn til at jeg fortsatt gidder å lete etter de siste 7 hidden orbs'ene jeg mangler... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg må prøve disse tingene! Har lagt det bittelitt på hylla, for å gå litt over til Dead Rising, men skal ta sånne "oppsamlignsheat" etter hvert.. Skal prøve å se hva jeg klarer på egen hånd, men kjøpte meg her om dagen en sånn Official Guide -bok, som jeg kan kikke i hvis jeg mangler noen.. så får jeg gå systematisk til verks! hehe.. Men, skal først prøve selv da.. morsomst det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå